نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران:

ساماندهی مسائل فرهنگی مازندران نیازمند عزم جدی دولت است

«محمدی لائینی» گفت: مردم استان مازندران معتقد و پایبند به ارزش های دینی هستند و باید برای ساماندهی مسائل فرهنگی استان عزم جدی از سوی دولت دیده شود.
کد خبر: ۵۱۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸ - 11March 2022

ساماندهی مسائل فرهنگی مازندران نیازمند عزم جدی دولت است// اخبار ارسالی ایراد دارند لطفا دقت کنید من وقت همه اخبار شما رو اصلاح کنمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی»  نماینده ولی فقیه در مازندران شامگاه جمعه بیستم اسفند در جلسه شورای اداری استان مازندران که با حضور رئیس جمهور در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه و تحسین اعضای کابینه دولت برای حضور در شهرستان های استان مازندران به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس جمهور جهت افتتاح و بهره برداری از پروژه ها و رفع مشکلات و درخواست های مردم استان اظهار داشت: قائده این است که حکومت در اختیار صالحان باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در برابر استکبار و آنهایی که بدخواهان انقلاب اسلامی هستند باید با قدرت ایستاد، افزود: همچنین در برابر مردم شریف ایران اسلامی باید با تواضع ایستاد چرا که این مردم در تمامی عرصه ها پشتیبان انقلاب و نظام بوده و هستند.

وی با بیان اینکه مازندران ۱۰هزار و ۴۰۰ شهید، ۳۴شهید مدافع حرم، ۲۲شهید سلامت و ۳۳هزار ایثارگر دارد، بیان داشت: ۲۲ورزشکار مدال آور المپیکی و پاراالمپیکی در استان فعال هستند.

محمدی لائینی با بیان اینکه اگر همه جای ایران اسلامی برای تثبیت حکومت اسلامی قیام کردند در مازندران دوبار این اتفاق مبارک و میمون رقم خورده است، اظهار کرد: استان مازندران با وجود برخورداری مواهب الهی و فضای سبز دچار فقر است و با افزایش بی رویه تخریب جنگل و محیط زیست، جنگل خواری و ... درحال فقیرتر شدن است و این زیبنده مردمان فهیم و ولایی این استان نیست.

وی با بیان اینکه مازندران به فرموده رهبر معظم انقلاب با وجود مواهب الهی، آب و ... نباید فقیر باشد، ادامه داد: استان مازندران الگوی موفق در حوزه کشاورزی، صنعت و ... ندارد.

محمدی لائینی با بیان اینکه مازندران از فقدان صنایع تبدیلی رنج می برد، تصریح کرد: آزادسازی سواحل دریای خزر خوب بوده است اما باید راه های دسترسی مردم استان به دریا به وجود بیاید.

امام جمعه ساری بیان داشت: برای این ۶۰متر سواحل باید یک پیوست درست فرهنگی جهت رونق گردشگری با رعایت ارزش های اسلامی تدبیر شود.

وی به پروژه های نیمه کاره استان اشاره و بیان کرد: اتصال ریل قطار به خراسان رضوی مهم و ضروری است.

محمدی لائینی خاطرنشان کرد: مرمت راه ها و منابع در روستاها نیازمند عزمی همانند جهاد سازندگی در دوران انقلاب است.

وی با بیان اینکه بعد دینی و انقلابی استان پنهان است، ادامه داد: مردم این دیار معتقد و پایبند به ارزش های دینی هستند و باید برای ساماندهی مسائل فرهنگی استان عزم جدی از سوی دولت دیده شود.

محمدی لائینی به طرح توسعه مازندران که به همت بسیج علمی سپاه کربلا تدوین شد اشاره و عنوان کرد: اجرای این طرح توسعه نیازمند تفویض اختیار به مسئولان محلی است.

وی بیان داشت: از آذربایجان غربی تا خراسان رضوی تعداد ۹ استان وجود دارد و از این استان ها زائران زیادی راهی مشهد مقدس می شوند که تصادفات جاده ای، وقت و منابع، انرژی در این سفرها رقم می خورد که می طلبد قطار پرسرعت برای استان تدبیر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار