رئیس جمهور:

مدیران موظف به حمایت از کارآفرینان هستند

حجت‌الاسلام «رئیسی» گفت: همه مدیران موظف به حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران هستند.
کد خبر: ۵۱۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵ - 12March 2022

همه مدیران موظف به حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور شامگاه جمعه بیستم اسفند در نشست با خبرنگاران استان که در حاشیه سفر استانی برگزار شد، یکی از محور‌های مهم هیات دولت را در این سفر مسئله توجه به کشاورزی و رسیدگی به وضعیت کشاورزان ببرشمرد و اظهار داشت: تلاش داریم اقتصاد روستا و کشاورز همراه با امید بخشی باشد.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی امکانات زیادی در روستا‌ها فراهم شده است، بیان داشت: کشاورزی باید برای کشاورز مقرون به صرفه باشد.

حجت الاسلام رئیسی با عنوان اینکه در سفر یه استان گلستان و مازندران بیشترین اعتبار به بخش کشاورزی اختصاص داده شده است، افزود: تضمین خرید کشاورز نیز باید تدبیراتی اندیشیده شود.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه باید کشاورزی علمی در استان مورد توجه باشد، ادامه داد: تحول کشاورزی استان در دستور هیات دولت قرار دارد.

این مسئول به شرایط تیم نساجی برای برگزاری رقابت‌های ورزشی این تیم اشاره و عنوان کرد: تلاش داریم مکان و جایگاه مناسبی برای تیم نساجی قائمشهر تدبیر شود تا چهار ماه آینده هواداران و اعضای این تیم استان مازندران می‌تواند در خانه بازی برگزار کند.

رئیس جمهور به وضعیت تولیدات کشاورزی استان اشاره کرد و افزود: رسیدن به استقلال در کشت کالا‌های اساسی در دستور کار دولت قرار دارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های بندرامیرآباد بهشهر در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: این بندر می‌تواند به دروازه صادرات کشور و استان مازندران بدل شود.

وی به پروژه‌های نیمه تمام استان اشاره و اضافه کرد: بخشی خصوصی باید برای سرمایه‌گذاری پیش قدم شده و دولت نیز حمایت می‌کند.

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه یکی از مشکلات در سرمایه گذاری‌ها تسهیل در صدور مجوز‌ها است، عنوان کرد: نباید اجازه دهیم سرمایه‌گذار درگیر پروسه اداری شود و درگیر دریافت مجوز‌ها بماند.

رئیس جمهور با بیان اینکه هشت درصد رشد اقتصادی را هدف‌گذاری کرده‌ایم، گفت: همه مدیران موظف به حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها