امام جمعه پرند:

مجلس بودجه هزار میلیاردی را به خودروسازی اختصاص دهد

حجت‌الاسلام کاظمی از مجلس شورای اسلامی درخواست کرد که هزار میلیارد تومان بودجه جهاد تبیین را به شکست انحصار شرکت‌های خودروسازی تخصیص دهند.
کد خبر: ۵۱۱۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲ - 11March 2022

میز خدمت در نماز جمعه ادامه دارد/ مجلس بودجه هزار میلیاردی را به خودروسازی اختصاص دهدبه گزارش دفاع‌پرس از تهران، حجه الاسلام اسماعیل کاظمی امام جمعه پرند به اذکار و ادعیه ماه مبارک شعبان به ویژه مناجات شعبانیه و توبه اشاره و اظهار داشت: شیاطین در این آخرالزمان بیشترین و آخرین تلاش خود را برای انحراف و نابودی بشریت به کار گرفته‌اند، در حالی که پناهگاه شیعیان امام زمان (عج) است.

وی از فرماندار پرند در حوزه استحفاظیه شهرستان رباط کریم برای برقراری میز خدمت در نماز جمعه و مدیریت کالای اساسی در روز‌های پایانی سال تقدیر کرد و افزود: امید داریم میز خدمت در نماز جمعه همچنان ادامه داشته باشد، البته در جلسه اخیر با فرماندار، دادستان و سایر مسئولان شهرستان مصوبات خوبی برای بهبود معیشت مردم شریف پرند داشتیم.

امام جمعه پرند به دیدار اخیر اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: دخالت برخی نمایندگان مجلس شورای در عزل و نصب ساختار دولت مردمی و فشار به وزرا، استانداران و فرمانداران مزین مجلس انقلابی نیست.

اسماعیل کاظمی برداشت غلط نخبگان از منویات مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین را عنوان و خاطر نشان کرد: طبق تذکر مقام معظم رهبری تصویب هزار میلیارد تومان برای جهاد تبیین صحیح نیست، در همین راستا از مجلس شورای اسلامی میخواهیم که این بودجه را برای بهبود وضعیت خودروسازی تخصیص دهند تا بیش از ۸۵ میلیون ملت شریف ایران مجبور به انتخاب اجباری محصولات گران و کم‌کیفیت دو شرکت انحصاری نباشند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار