مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

مشگین‌شهر میزبانی شایسته برای شهدای گمنام است

«واحد» گفت: مشگین‌شهر با داشتن صداها شهید و سرداران شهیدی چون «میر محمود بنی‌هاشم» میزبانی شایسته برای شهدای گمنام است.
کد خبر: ۵۱۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶ - 12March 2022

مشگین شهر، میزبانی شایسته برای شهدای گمنام است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌اردبیل ‌امروز (شنبه) در سفر به شهرستان مشگین شهر با حضور در دفتر فرماندار مشگین شهر با وی دیدار و در جلسه هیئت امنای شهدای گمنام این شهرستان شرکت کرد.

واحد در این جلسه با اشاره به استقبال پرشور مردم مشگین‌شهر از خانواده شهید گمنام شناسایی شده «علی خالقی» و رضایت خانواده وی به ماندن پیکر مطهر شهید در مشگین شهر گفت: مشگین شهر با داشتن صداها شهید و سرداران شهیدی چون «میر محمود بنی هاشم» و «حمزه سلیم زاده» میزبانی شایسته برای شهدای گمنام است.

‌واحد افزود: مسئولان پیشین شهرستان مشگین شهر با وجود اشتیاق و مطالبه مردم غیور و شهید پرور مشگین شهر، در برخی شهرها و بخش‌ها از جمله لاهرود و رضی و مرادلو با عدم تخصیص اعتبار مناسب بهره‌برداری از حرم شهدای این مناطق را به تأخیر انداخته‌اند.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل عنوان کرد: امیدوارم با پیگیری‌های فرماندار جدید شهرستان مشگین‌شهر و با اختصاص بودجه مناسب و نظارت مستمر، حرم‌های شهرها و بخش‌های تابعه در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری برسد.

وی ‌ابراز داشت: نقش شهرستان مشگین شهر و رزمندگان این شهرستان در دفاع مقدس در دست تدوین است و به زودی تکمیل و چاپ و منتشر می شود.

در ادامه «ایرج بیگدلو» فرماندار مشگین شهر نیز گفت: هزینه کردن در حوزه گسترش فرهنگ دفاع مقدس، یک سرمایه‌گذاری ارزشمند است و بخشداران مشگین شهر باید با تخصیص اعتبار لازم نسبت به تکمیل سه حرم مورد نظر اقدام کنند و در این خصوص از ظرفیت‌های بخش خصوصی و خیرین نیز استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار