مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

شهدا، ملت و کشور را در اوج قله‌های افتخار قرار دادند

سردار «باباخانی» گفت: به برکت خون شهدایی، چون خسروزاد است که ملت و کشور ما امروز در اوج قله‎‌های اقتدار ایستاده و به این اقتدار، افتخار می‎کند.
کد خبر: ۵۱۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴ - 12March 2022

شهدا، ملت و کشور را در اوج قله های افتخار قرار دادندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، به مناسبت بزرگداشت روز شهید امروز سرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به همراه حجت الاسلام «هادی عسگری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده شهیدان «نورایی» و شهید «خسرو زاد» دیدار کردند.

سردار باباخانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در دیدار با خانواده شهیدان «پرستو و طیبه نورایی» با اشاره به بمباران روز ۲۶ اسفندماه سال ۱۳۶۶ که منجر به شهادت تعداد زیادی از مردم بی‎گناه محله بازتوپخانه و پناهگاه پارک شیرین کرمانشاه شد، گفت: اکثر شهدای این حادثه تروریستی زنان و کودکانی بودند که بدون هیچ گناهی مورد حمله هواپیما‌های رژیم بعث عراق قرار گرفتند و مظلومانه به شهادت رسیدند که شهیدان نورایی هم جزو همین کودکان بودند.

وی همچنین در دیدار با خانواده شهید «هوشنگ خسروزاد» شهدا را باعث اعتبار و افتخار کشور دانست و افزود: به برکت خون شهدایی، چون خسرو زاد است که ملت و کشور ما امروز در اوج قله‎‌های اقتدار ایستاده و به این اقتدار، افتخار می‎کند.

وی تصریح کرد: توجه شهدا و رزمندگان به بعد معنوی و اعتقادی در جبهه‎‌های نبرد عامل مهمی در موفقیت عملیات‌ها و افزایش روحیه رزمندگان بود.  

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین «هادی عسگری» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز با گرامیداشت روز شهید گفت: خانواده شهداء حق بزرگی بر گردن همه مسئولین و مردم کشور ما دارند، زیرا به برکت خون شهدا است که ما الان در اوج امنیت و آرامش زنندگی می‎کنیم.

وی تصریح کرد:خوشبختانه اکثر فرزندان شهدا هم اکنون با همان روحیه وطن پرستی و ایثار و شجاعت ادامه دهنده راه شهدای خود هستند و با کسب موفقیت‎های متعدد در زمینه‎‌های مختلف علمی، هنری، ورزشی  و... راه شهدا را ادامه می‎دهند.

در پایان این دیدار از سوی مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش‎‌های دفاع مقدس استان به خانواده شهیدان «نورایی» و «خسروزاد» لوح و هدایایی تقدیم گردید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها