ما مقاوم هستیم/ مدیر روابط عمومی مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر خبر داد؛

حضور هزاران زائر راهیان نور از سراسر کشور در موزه جنگ خرمشهر

زرانژادیان با اعلام خبر حضور هزاران زائر راهیان نور از سراسر کشور در موزه جنگ خرمشهر گفت: امروز هم همچون چند روز اخیر، افتخار داشتیم میزبان کاروان‌های متعدد راهیان نور از نقاط محتلف کشور باشیم.
کد خبر: ۵۱۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷ - 12March 2022

حضور هزاران زائر راهیان نور از سراسر کشور در موزه جنگ خرمشهر«هادی زرانژادیان» مدیر روابط عمومی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، با اعلام خبر حضور هزاران زائر راهیان نور از سراسر کشور در موزه جنگ خرمشهر اظهار داشت: امروز هم همچون چند روز اخیر، افتخار داشتیم میزبان کاروان های متعدد راهیان نور از نقاط محتلف کشور باشیم.

وی با تبریک روز ملی راهیان نور، افزود: موزه دفاع مقدس خرمشهر به دلیل قدمت و محتوای بکر متعلق به روزهای اول جنگ، همیشه برای بازدید کنندگان جذابیت داشته و بهترین معرف برای حضور در موزه نیز همین عزیزانی هستند که در قالب کاروان های راهیان نور به این مرکز مراجعه می کنند.

زرانژادیان گفت: میزبانی از پیشکسوتان، رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس و همچنین نسل جوان امروز که بسیار مشتاقانه حماسه‌های زمان جنگ را رصد می‌کنند، افتخاری است که نصیب ما خادمین این حوزه در شهر خون و قیام شده است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها