مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین:

شهادت از حقایق قرآنی است

سرهنگ پاسدار «امیری مقدم» گفت: شهادت یکی از حقایق قرآنی است که انسان‌های وارسته و مجاهدان فی سبیل الله به آن می‌رسند.
کد خبر: ۵۱۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷ - 12March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با صدور پیامی، ۲۲ اسفند «روز شهید» را گرامی داشت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند؛
«شهادت، یعنی وارد شدن در حریم خلوت الهی و میهمان شدن بر سر سفره‌ی ضیافت الهی؛ این خیلی باعظمت است.»

پیشرفت و امنیت امروز انقلاب اسلامی مرهون خون‌های پاک و مطهر شهدای عزیزی است که با گذشتن از علایق دنیا و با خلوص نیت پای در میدان حق علیه باطل گذاشتند و با نثار جان خود، عزت، آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم همیشه در صحنه ایران به وجود چنین اسوه‌هایی از ایمان و ایثار افتخار می‌کنند و پیروی از آرمان‌های آنان را همواره هدایتگر راه خویش می‌دانند.

شهدای والامقام با نثار خون خویش نشان دادند که آموزه‌های دین مبین اسلام و فرهنگ والای ایثار و شهادت در جان و وجود فرزندان این ملت ریشه دارد و آنان در هر مرحله از تاریخ به‌واسطه اعتقاد و آرمان والای خود، برای پاسداری از ارزش‌ها دینی و انقلابی رشادت و ایثارگری می‌نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید گلگون‌کفن استان قزوین، این روز را به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران علی الخصوص پدران و مادران صبور شهدا که در نهایت اخلاص عزیزترین و با ارزش‌ترین ثمره خود را عاشقانه در مسیر اعتلاء و آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم کردند تبریک می‌گویم و عزت، سربلندی و توفیق روزافزون همه عزیزان را از خداوند منان مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار