فرمانده سپاه قدس گیلان تاکید کرد؛

لزوم توجه بسیج به بومی‌سازی در کشور

سردار عبدالله پور با تاکید بر لزوم توجه به بومی سازی بسیج در کشور گفت: در امور اقشار بسیج ۱۷ سازمان وجود دارد که هر کدام دارای ظرفیت و نیرو‌های متخصص بسیار خوبی هستند که در صورت درست عمل کردن به وظایف خود می‌توانند تمامی مشکلات را برطرف کنند.
کد خبر: ۵۱۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲ - 12March 2022

لزوم توجه به بومی سازی بسیج در کشور

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله پور» فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در جلسه تودیع و معارفه جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دشمن دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: استکبار به خوبی از امکانات و ظرفیت بسیج آشنا بوده و به همین دلیل تمام هدفش کمرنگ جلوه دادن این نهاد مقدس در کشور است.

فرمانده سپاه قدس گیلان یکی از مهم‌ترین هدف بسیج را برطرف کردن مشکلات ادارات دانست و افزود: بسیج اقشار باید مشکلات سازمان‌ها را برطرف کند و به گزارش مسوولان اکتفا نکند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به بومی سازی بسیج در کشور تصریح کرد: در امور اقشار بسیج ۱۷ سازمان وجود دارد که هر کدام دارای ظرفیت و نیرو‌های متخصص بسیار خوبی هستند که در صورت درست عمل کردن به وظایف خود می‌توانند تمامی مشکلات را برطرف کنند.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه هر نقطه از گیلان دارای یک نعمت الهی به منظور رشد اقتصادی است، خاطرنشان کرد: بسیج باید بومی شده و برای حل مشکلات در هر استان راه حل پیدا کند؛ لذا یک درخواست ما از بسیج اقشار ارائه راه حل مناسب است نه گزارش کار.

وی با اشاره به نقش بی نظیر بسیج در حل بحران کرونا در گیلان تاکید کرد: کرونا به مسئولان نشان داد که بسیج دارای چه ظرفیت بالقوه‌ای در کشور است که باید از نیرو‌های متخصص در سازمان بسیج اقشار در خودکفایی استان گیلان در تولید بسیاری از محصولات استفاده کرد در غیر این صورت هیچ مشکلی در کشور برطرف نخواهد شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان برنج، زیتون و زراعت چوب را یکی از نقاط قوت گیلان در حوزه کشاورزی دانست و متذکر شد: بسیج اقشار به ویژه بسیج امور کشاورزی در حوزه خود کفایی برنج و دانه روغن طرح‌های بسیار خوبی را ارائه داده و اخیرا یک زمین ۱۰ هزار هکتاری به منظور کاشت نهال در اختیار بسیج کشاورزی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار