مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

همایش شعر استانی «لاله‌های غریب» برگزار می‌شود

ثقتی با اشاره به برگزاری همایش شعر استانی شهدای ترور با محوریت شهید «ابوالحسن کریمی» گفت: این همایش تحت عنوان «لاله‌های غریب» در سه محور «دشمن شناسی و ایستادگی در مقابل آنان»، «پاک دستی، ساده زیستی، اخلاق‌مداری و تعهد انقلابی» و «شهیدان ترور نماد ایثار، شهادت و خدمت به مردم» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۱۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴ - 12March 2022

همایش شعر استانی «لاله‌های غریب» برگزار می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «رضا ثقتی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان امروز در مراسم رونمایی از پوستر همایش شعر استانی لاله‌های سرخ با بیان اینکه شهدای ترور از مظلوم‌ترین شهدای انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: باید برای معرفی و شناساندن این شهدا و رویکرد و اهدافشان به نسل حاضر تلاش‌های فراوان صورت گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه دشمنان وحدت مسلمانان را هدف گرفته اند، افزود: برجسته کردن شهدای ترور، برجسته کردن مظلومیت و حقانیت جمهوری اسلامی در برابر دشمنان به‌ویژه منافقین است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن در تطهیر چهره منافقین و ضدانقلابیون تصریح کرد: تبلیغات سیاسی رسانه‌ای ضد انقلاب با فضاسازی به دنبال انحراف افکار عمومی است که با بیان حقایق و نشان دادن جنایت‌های آنان می‌توان مهر بطلان بر تلاش‌های انجام شده در سالیان اخیر زد.

ثقتی با تاکید بر جهاد تبیین به‌عنوان ضرورت جامعه امروز خاطرنشان کرد: بی‌شک بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب نباید جای شهید و جلاد عوض شود و برما تکلیف است که با روشنگری چهره منحوس ضد انقلاب و منافقین را به نسل حاضر نشان دهیم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش شعر استانی شهدای ترور با محوریت شهید «ابوالحسن کریمی» تاکید کرد: این همایش تحت عنوان «لاله‌های غریب» در سه محور «دشمن شناسی و ایستادگی در مقابل آنان»، «پاک دستی، ساده زیستی، اخلاق‌مداری و تعهد انقلابی» و «شهیدان ترور نماد ایثار، شهادت و خدمت به مردم» برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ۷ فروردین را آخرین مهلت ارسال آثار عنوان کرد و متذکر شد: از هر شاعر دو اثر در قالب‌های کلاسیک، نو و سپید در راستای محور‌های همایش پذیرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره دهم فروردین ساعت ۱۷ عصر در بیت شهید «ابوالحسن کریمی» در شهرستان «لاهیجان» برگزار می‌شود، افزود: علاقمندان به شرکت در همایش «لاله‌های غریب» باید آثار خود را به آدرس اینترنتی و یا به دبیرخانه همایش واقع در رشت، خیابان حافظ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، طبقه دوم، معاونت امور هنری و سینمایی ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها