ما مقاوم هستیم/ جانشین فرمانده کل سپاه در یادمان شهدای هویزه:

زیارت هویزه و مناطق دفاع مقدس کمتر از زیارت کربلا نیست

سردار فدوی گفت: زیارت هویزه و مناطق دفاع مقدس کمتر از کربلا نیست؛ سرزمین‌های نور، بهشت ایران هستند.
کد خبر: ۵۱۱۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵ - 13March 2022

زیارت هویزه و مناطق دفاع مقدس کمتر از زیارت کربلا نیستبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌‍پرس، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در زیارتگاه شهدای هویزه، ضمن زیارت و ادای احترام به شهیدان کربلای ایران از قسمت‌های مختلف زیارتگاه و روند برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویی بازدید کرد.

در این دیدار که محمدحسین کفعمی (رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور) و سردار حسن شاهوارپور (فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) نیز حضور داشتند، جانشین فرمانده کل سپاه با حضور در جمع زائران و دانشجویان به گفت‌وگو با آن‌ها پرداخت.

سردار فدوی با بیان اینکه خدا را شکر می‌کنم که بعد از چند سال توفیق یافتم در کنار شهدای هویزه و شهیدانی، چون علم الهدی، قدوسی، شمخانی و... باشم، اظهار داشت: زیارت هویزه و مناطق دفاع مقدس کمتر از کربلا نیست؛ سرزمین‌های نور، بهشت ایران هستند. خداوند متعال به شهدا مرتبت، اجازه و اختیار کار‌هایی از جمله اذن شفاعت داده است و این یک اصل مسلم است، اما مهم این است که ما به این مسائل باور داشته باشیم که در این صورت برای ما هم خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله هر روز باورمان به خدا، پیامبر، امامان و امامین انقلاب اسلامی و شهدا بیشتر شود تا بیشتر خیر ببریم.

جانشین فرمانده کل سپاه در خاتمه با تجلیل از خادمان شهدا نیز گفت: خدا را شکر دلدادگان زیادی در یادمان شهدای هویزه با دلشان به عنوان خادم زحمت می‌کشند و به زائران شهدا خدمت می‌کنند، خداوند خیرشان بدهد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها