جانشین فرمانده نزاجا خبر داد؛

افزایش چشمگیر تحرک یگان‌های فوق سنگین نیروی زمینی ارتش

امیر سرتیپ «نعمتی» از افزایش چشم‌گیر تحرک یگان‌های فوق سنگین نزاجا خبر داد و گفت: ما بر اساس «طرح لبیک»، عرصه‌های مختلف قدرت را ارتقا می‌دهیم تا نیروی زمینی در طراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.
کد خبر: ۵۱۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲ - 13March 2022

امیر سرتیپ «نعمتی»به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس،‌ امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز (یکشنبه) در مراسم رژه یگان‌های محمول و رونمایی از اقتدار کشنده‌های فوق سنگین بازتولیدشده این نیرو که در مرکز پشتیبانی منطقه سوم تهران شهید «زرهرن» نزاجا و به‌طور همزمان در هفت منطقه مختلف کشور برگزار شد، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش برای اینکه بتواند در حوزه زمینی توان خود را بر دشمنان تحمیل کند، برنامه‌های ارتقای تحرک را تدوین کرد و تحرک در حوزه یگان‌های فوق سنگین، در این نیرو در اولویت قرار گرفت.

وی افزود: برای اینکه بخواهیم سرعت تحرک نیروی زمینی را ارتقا ببخشیم، می‌بایست خودرو‌های کشنده سنگین خریداری می‌شد که تحریم‌ها مانع ورود این خودرو‌ها شد و طبیعی بود که نمی‌توانیم بر اساس آن برنامه پیش برویم، در این زمان بلافاصله برنامه جدیدی طراحی شد تا در مدت کوتاه سه ساله به خودکفایی در تأمین نیازمندی خودرو‌های فوق سنگین دست یابیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز به برکت تلاش متخصصان داخلی به استقلال صد درصدی در این حوزه رسیده و خودکفا شده‌ایم.

امیر نعمتی ادامه داد: نیروی زمینی با تأسی به شهدای بزرگ و اجرای دستورات فرمانده معظم کل قوا در حوزه خودرو‌های کشنده فوق سنگین امروز به خودکفایی کامل رسیده است، که از این بابت خداوند متعال را شاکریم.

وی اضافه کرد: اگرچه تحریم سخت است، اما توکل به خداوند متعال و تلاش و مجاهدت خستگی‌ناپذیر می‌تواند کمر تحریم را بشکند؛ همان‌گونه که ما امروز در حوزه تانک‌بر‌ها دیگر به هیچ کشوری نیاز نداریم.

جانشین فرمانده نزاجا عنوان کرد: تحول در عرصه کشنده‌های فوق سنگین تنها گوشه‌ای از «طرح لبیک» نیروی زمینی ارتش است و ما بر اساس طرح لبیک، عرصه‌های مختلف قدرت را ارتقا می‌دهیم تا نیروی زمینی در طراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار