فرمانده سپاه کربلا:

۱۰ هزار مازندرانی به راهیان نور اعزام می‌شوند

سردار «مسلمی» از اعزام ۱۰ هزار مازندرانی به راهیان نور خبر داد و گفت: این برنامه از ۱۷ اسفند تا ششم فروردین انجام خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ - 13March 2022

۱۰ هزار مازندرانی به راهیان نور اعزام می‌شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در نشست خبری ستاد راهیان نور و اردو‌های جهادی نوروزی با اشاره به اینکه فضا و جو حاکم بر یادمان‌های دفاع مقدس و تاثیرگذاری بر نسل جوان بی‌نظیر است، اظهار داشت: دو سالی به دلیل شرایط کرونایی از فضای نورانی دفاع مقدس بهره‌مند نشدیم و امسال این حرکت بزرگ فرهنگی زمینه بهره‌گیری از این فضا را فراهم کرده است.

وی افزود: علی‌رغم همه مشکلات اقتصادی و هزینه‌های بسیار بالا تصور بر این بود که آنچنان استقبال نشود، اما با ظرفیت خیرین سعی شد کمترین هزینه برای زائرین رقم بخورد که امسال با مبلغ ۵۰ هزار تومان این افراد در مناطق حضور پیدا کرده و برمی گردند.

سردار مسلمی به طراحی وب سایت فضای مجازی نسبت به ثبت نام برای آحاد مردم اشاره کرد و گفت: استان مازندران بالغ بر ۸ هزار نفر ثبت نام کردند که پیش بینی می‌شود تا ۱۰ هزار نفر به مناطق راهیان نور سفر کنند. 

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه حدود ۳ هزار و ۶۷۴ نفر از برادران و ۴هزار و ۲۰۰ نفر از خواهران تا به امروز ثبت نام شدند، بیان داشت؛ یادمان گردی نیز یکی از برنامه‌های این سفر محسوب می‌شود که در اردوگاه‌های یادمان دفاع مقدس در خوزستان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: امسال کار بسیار خوبی از استان مازندران با بهره گیری گروه‌های جهادی اردوگاه شهید بلباسی در هفت تپه صورت گرفت.

فرمانده سپاه کربلا بیان داشت: یکی از برنامه‌های دیگر شب عید در ساعت تحویل سال، حضور تعدادی از سرداران دفاع مقدس استان در مناطق راهیان نور، هفت تپه است و برنامه نیز از شبکه طبرستان به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی در پایان افزود: ۱۵۰ خادمیار نیز در این مدت مسافران را همیاری خواهند کرد و همچنین بازه زمانی اعزام برای استان از ۱۷ اسفند تا ششم فروردین خواهد بود.

در پایان این برنامه، از پوستر قرارگاه رسانه‌ای شهید رحیم کابلی برای تولید مستند و از پوستر جشنواره رسانه‌ای در راهیان نور برای پوشش برنامه‌ها و اخبار روزانه راهیان نور رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار