مدیرکل بنیاد شهید استان البرز:

شکوه، عظمت و اقتدار انقلاب، به برکت خون شهداست

«رستمیان» شکوه، عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی را به برکت خون شهدا دانست و گفت: شهدا مسیر خود را به خوبی انتخاب کردند و بهترین هستی خود را به تأسی از سید و سالار شهیدان، تقدیم آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی کردند.
کد خبر: ۵۱۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ - 13March 2022

شکوه، عظمت و اقتدار انقلاب، به برکت خون شهداستبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا، شکوه، عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی را به برکت خون شهدا دانست و اظهار داشت: سلام بر شهدا و درود به روح بلند و رفیع آن ها که با ازخودگذشتگی و جان‌فشانی در راه اسلام و میهن، نقشینه عظمت و شکوه ایران عزیزمان را با قلم سرخ خود نگاشتند.

وی افزود: شهدا مسیر خود را به خوبی انتخاب کردند و بهترین هستی خود را به تأسی از سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تقدیم آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی و امنیت و آرامش امروز ما کردند. امروز ما باید ادامه‌دهنده راه آن کبوتران خونین بال که با تقدیم خون پاک خود، موجب شکل‌گیری نظام و انقلاب شدند، باشیم و در این مسیر گام برداریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به اینکه این مسیر تا زمانی که انقلاب به مقصد اصلی خود که ظهور امام زمان (عج) است برسد، ادامه خواهد داشت، مطرح کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست»، 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا فرصتی ویژه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

رستمیان گفت: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و بزرگداشت آن‌ها، ناشی از باوری عمیق و راستین است که می‌تواند ضمن تکریم خانواده‌های شهدا و اهتزاز علم شهیدان و نیز زنده نگه‌داشتن سیره و راه افتخارآمیز و تابناک آنان، روحیه مقاومت، ایثار و حماسه را در جامعه جاری و ساری کرده و در عرصه بازدارندگی، اقتدار و آمادگی ملت ایران در مقابل دشمن و هجوم بی‌وقفه قدرت‌های استکباری و امپراتوری رسانه‌ای صهیونیستی به جهانیان را آشکار و نمایان کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بیان داشت: مردم شهیدپرور کشور ایران در 22 اسفند 1400 بار دیگر اعلام می‌کنند تا پای جان در راستای حفظ اهداف نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌ایم و اجازه نخواهیم داد خون هزاران شهید این نظام و انقلاب پایمال شود. ۲۲ اسفند روز تجدید میثاق و روز بزرگداشت شهداست که باید گرامی داشته شود.

وی خاطرنشان کرد: 22 اسفند سال 1358 سالروز تأسیس نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌فرمان امام (ره) است؛ نهادی که به فرموده ایشان، افضل نهادها و وظیفه آن خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که به‌عنوان یک نهاد پیشرو در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همواره اقدامات مؤثری را انجام داده است.

به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، همکاران ما 43 سال است که با تلاش و کوشش سعی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمتگزاری به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دارند و در این راه تمام سعی و تلاش خود را انجام داده‌اند تا ضمن اینکه وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند، رضایتمندی ایثارگران را نیز به‌دست آورند.

رستمیان بیان داشت: اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای والامقام و آرزوی صحت و سلامتی برای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ایثارگران و خانواده‌های سرافراز آنان، 22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا را خدمت یکایک مردم شهیدپرور استان البرز به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار