المیادین از قول منابع موثق؛

هنوز انتقام هدف قرار گرفتن نیروهای خود در سوریه را نگرفته‌ایم

منابع موثق در گفت‌وگو با المیادین گفتند: حمله موشکی به اربیل ارتباطی با شهادت دو نیروی سپاه در سوریه ندارد و انتقام خون این دو شهید در زمان مناسب گرفته خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷ - 13March 2022

هنوز انتقام هدف قرار گرفتن نیروهای خود در سوریه را نگرفته‌ایمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، منابع موثق در گفت‌وگو با این شبکه اظهار داشتند: هنوز انتقام هدف قرار گرفتن نیرو‌های خود در سوریه را نگرفته‌ایم و حمله موشکی بامداد امروز ارتباطی با شهادت دو نیروی سپاه پاسداران که اخیراً در حمله رژیم صهیونیستی به سوریه به شهادت رسیدند، ندارد.

این منابع افزودند: حمله موشکی بامداد امروز به مقر موساد در اربیل در پاسخ به عملیاتی بود که اخیراً توسط رژیم صهیونیستی علیه ایران انجام شده و از کردستان عراق فرماندهی شده بود.

به گفته منابع مذکور در این حمله پایگاه موساد هدف قرار گرفته و تعدادی از مزدوران رژیم صهیونیستی کشته و زخمی شدند. در این عملیات هیچ مرکز عراقی یا آمریکایی در کردستان عراق هدف قرار نگرفت و به غیرنظامیان آسیب نرسید.

این منابع تصریح کردند: پاسخ ایران به شهادت دو تن از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه به دست اسرائیل در زمان مناسب صورت خواهد گرفت. این حمله می‌تواند حامل پیام مهمی برای طرف‌های غربی باشد که به اشکال مختلف امنیت ایران را تهدید می‌کنند.

بنا به اعلام منابع موثق، ایران درباره امنیت ملی خود با کسی مذاکره و سازش نمی‌کند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار