ادای احترام سردار «مرادحاجتی» به شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی اهواز

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی اهواز بر مزار شهدای گمنام این دانشگاه حاضر شد و با قرائت فاتحه یاد و خاطره همه شهدا را گرامی داشت.
کد خبر: ۵۱۱۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵ - 13March 2022

ادای احترام سردار «مرادحاجتی» به شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی اهوازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی اهواز بر مزار شهدای گمنام این دانشگاه حاضر شد و با قرائت فاتحه یاد و خاطره همه شهدا را گرامی داشت.

وی در این مراسم معنوی، شهدای گمنام را پرآوازه ترین شهیدان راه اسلام دانست و اظهار داشت: گمنام مائیم که هنوز صراط مستقیم و راه سعادت که همان فدا شدن در راه خداست را نیافته ایم.

سردار مرادحاجتی گفت: وجود این شهدا در مکان های علمی و فرهنگی همچون دانشگاه می تواند سبب تحول و منشا برکات زیادی برای اساتید و قشر دانشجوی ما داشته باشد به شرطی که به سادگی و از روی عادت از کنار یادمان آن ها نگذریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: جامعه فرهیخته دانشجویی ما باید بیش از این در حوزه دفاع مقدس ورود کنند و با پژوهش ها، پایان نامه ها و یا گرفتن تاریخ شفاهی رزمندگان پل ارتباط علمی خوبی بین نسل جنگ و نسل فردا باشند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار