مقام ارشد «حزب‌الله»:

رژیم صهیونیستی سلاح مقاومت را تهدید بزرگی برای خود می‌داند

رئیس شورای سیاسی حزب‌‎الله لبنان در سخنانی با بیان اینکه صهیونیست‌ها سلاح مقاومت را تهدید بزرگی برای خود می‎‌‌دانند، گفت: کسانی که خواستار خلع سلاح مقاومت هستند به صهیونیست‌ها خدمت می‌کنند.
کد خبر: ۵۱۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲ - 13March 2022

رژیم صهیونیستی سلاح مقاومت را تهدید بزرگی برای خود می‌داندبه گزارش دفاع‌پرس به نقل از المنار، «ابراهیم امین السید» رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان در سخنانی اظهار داشت: امروز شاهد آن هستیم که سلاح مقاومت موجبات آزار و اذیت رژیم صهیونیستی را فراهم آورده است.

این مقام ارشد حزب‌الله یادآور شد: رژیم صهیونیستی سلاح مقاومت را یک تهدید بزرگ برای خود می‌داند. در این میان، کسانی که خواستار خلع سلاح مقاومت و حزب‎الله هستند در واقع به صهیونیست‌ها خدمت می‌کنند.

وی در ادامه سخنانش افزود: مقاومت تاکنون دستاورد‌ها و پیروزی‌های بسیاری را خلق کرده است. در حال حاضر، لبنان با بحران‌هایی مواجه است که باید تلاش کنیم با بهره‌برداری از تمامی امکانات و ظرفیت‌هایمان از این بحران‌ها عبور کنیم.

پیشتر هم «شیخ علی دعموش» معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله گفته بود: شعار سفارت آمریکا در انتخابات «سقوط مقاومت» است. برخی افراد در داخل، به دستور آمریکایی‌ها با همین شعار در انتخابات شرکت می‌کنند. این درحالی است که حزب‌‎الله با شعار «ما هستیم، حمایت می‌کنیم و می‌سازیم» وارد انتخابات خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار