وزیر دادگستری:

ملت ما از هیچ تهدیدی نمی ترسد

وزیر دادگستری گفت: ملت ما از هیچ تهدیدی نمی ترسد و از آینده نمی هراسد و در گذشته نیز چیزی از دست نداده و آنچه فدا کرده سرمایه ای برای امروز است.
کد خبر: ۵۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲ - 12August 2015

ملت ما از هیچ تهدیدی نمی ترسد

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلیمن "مصطفی پورمحمدی" وزیر دادگستری در همایش "دفاع مقدس، ایثارگران و شهدای استان کرمان" که امشب باحضور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، با بیان اینکه کرمان در طول انقلاب اسلامی نقش آفرین و پناهگاه انقلابیون بوده است، تصریح کرد: خداوند می فرمایند جامعه ای که میخواهد ماندگار شود، دو خصویت باید داشته باشد؛ اول اینکه نسبت به گذشته اش ناراحتی و دغدغه نداشته باشد و دوم از آینده بیمناک نباشد.

وی افزود: این جامعه موفق و سعادتمند و از هر جهت تامین شده است.

حجت الاسلام پورمحمدی خاطرنشان کرد: این دو ویژگی تنها از استقامت و جهاد و شهادت به دست می آید.

وی اظهار داشت: امروز جامعه ما سرشار از این پیام بلند شهادت و ایثار است. اگر امروز کشور ما استوار است، به دلیل همین پایداری و استقامت است.

وزیر دادگستری ادامه داد: ملت ما از هیچ تهدیدی نمی ترسد و از آینده نمی هراسد و در گذشته نیز چیزی از دست نداده و آنچه فدا کرده سرمایه ای برای امروز است.

وی تاکید کرد: امروز برادرمان حاج قاسم سلیمانی پیام ایثار، شهادت، جهاد و مقاومت و اسمترار آن دریای باعظمت است که در جای جای این دنیا و منطقه ی پرآشوب و حساس ما جاری است.

حجت الاسلام پورمحمدی گفت: امروز این عزیز و یاران و همراهان او ادامه این فرهنگ و تفکر ماندگار برای زمان ما هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار