مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان تاکید کرد؛

لزوم بهره‌گیری از روش‌های نوین برا رساندن پیام شهدا

داوطلب رساندن پیام شهدا در قالب‌های مختلف و با بهره گیری از روش‌های نوین را یکی از راه حل‌های کارآمد در مقابله با فضای ضد تبلیغی علیه اسلام و انقلاب دانست و گفت: یکی از بخش‌هایی که در بنیاد توجه ویژه‌ای به آن می‌شود تولید محتوا در فضای مجازی مطابق با سلیقه نسل‌های نوجوان و جوان است.
کد خبر: ۵۱۱۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳ - 13March 2022

رساندن پیام شهدا در قالب‌های مختلف با بهره گیری از روش‌های نوین

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «محمدرضا داوطلب» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در مراسم بزرگداشت شهدای جانباز که با عنوان «شوق دوباره» به صورت ویدئو کنفرانس در تالار مرکزی شهرستان «رشت» برگزار شد، با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بین المللی اظهار داشت: فضل و عنایتی که ملت ایران امروز به آن دست پیدا کرده است، مدیون خون پاک شهدا و ایثار جانبازان و آزادگان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه در جهت معرفی شهیدان و رشادت‌های آنان کار‌های خوبی انجام شده است، تصریح کرد: تمامی اقدامات انجام شده در این حوزه تنها بخش کوچکی از ظرفیت عظیم حوزه معرفی شهدا و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی مبحث ایثار و شهادت را همچون دریایی بیکران توصیف کرد و افزود: این فرهنگ غنی از زمان صدر اسلام تاکنون به شیوه‌های متعدد زندگی بشر را متحول کرده و راه سعادت انسان را ترسیم نموده است و اکنون وظیفه تمامی دستگاه‌های متولی فرهنگ توسعه و معرفی آن به آحاد جامعه است.

داوطلب با اشاره به فضای ضد تبلیغی شکل گرفته علیه اسلام و انقلاب خاطرنشان کرد: دشمنان با مهندسی اجتماعی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های رسانه‌ای سعی در جدا کردن نسل آینده انقلاب از ارزش‌های والای اسلامی دارند.

وی رساندن پیام شهدا در قالب‌های مختلف و با بهره گیری از روش‌های نوین را یکی از راه حل‌های کارآمد در مقابله با این آسیب دانست و متذکر شد: یکی از بخش‌هایی که در بنیاد توجه ویژه‌ای به آن می‌شود تولید محتوا در فضای مجازی مطابق با سلیقه نسل‌های نوجوان و جوان است.

در انتهای این مراسم ۳ تن از همسران شهدای جانباز و جمعی از خدمتگزاران به خانواده‌های شاهد و ایثارگر در نیروی انظامی استان تجلیل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها