معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

تحقق ایجاد ۳۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان در سال ۱۴۰۰

فیروزآبادی گفت: با ایجاد ۳۰۰ هزار فرصت شغلی در سال جاری، برنامه کمیته امداد در حوزه اشتغال برای سال ۱۴۰۰ محقق شد.
کد خبر: ۵۱۱۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۳ - 14March 2022

تحقق ایجاد ۳۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان در سال ۱۴۰۰مرتضی فیروزآبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در حاشیه مراسم تجلیل از ایده‌های برتر رویداد شتاب‌دهی «از خونه تا کارخونه» و «ایده تا بازار» در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه در کشور مشکل فکر و ایده نداریم، اظهار داشت: هر کجا جوان ایرانی اراده کرده است، توانسته کار را به خوبی انجام دهد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با بیان اینکه حرکت به سمت مشاغل دانش‌بنیان و سوق دادن جوانان به سمت فضای علم و فناوری از رویکرد‌های کمیته امداد در سال‌های اخیر است، گفت: مشاغلی که پایه آن‌ها نوآوری و خلاقیت و همچنین دانش و فناوری است، در کمیته امداد پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تعهد کمیته امداد در حوزه اشتغال در سال جاری ایجاد ۳۰۰ هزار فرصت شغلی بود، خاطرنشان کرد: با همکاری شبکه بانکی، هدف کمیته امداد محقق شد و ۳۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شد.

فیروزآبادی با بیان اینکه بهترین نوع حمایت از مددجویان، توانمندسازی و ایجاد اشتغال است، تاکید کرد: برای سال ۱۴۰۱ کمیته امداد متعهد به ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی ما در کمیته امداد این است که زمینه توانمندی فرزندان مددجویان فراهم شود تا از فقر بین نسلی در خانواده‌های تحت حمایت جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار