معاون روابط عمومی سپاه کربلای مازندران عنوان کرد؛

راه‌اندازی قرارگاه رسانه‌ای شهید کابلی در خرمشهر

«ابراهیمی گتابی» از راه اندازی قرارگاه رسانه‌ای شهید مدافع حرم حاج «رحیم کابلی» در راستای انعکاس اخبار بزرگترین عملیات فرهنگی کشور خبر داد و گفت: این قرارگاه در محل استقرار زائران مازندرانی در خرمشهر راه اندازی شد.
کد خبر: ۵۱۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸ - 13March 2022

راه اندازی قرارگاه رسانه‌ای شهید کابلی در خرمشهربه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «علی ابراهیمی گتابی» معاون روابط عمومی سپاه کربلای مازندران امروز در حاشیه آئین رونمایی پوستر جشنواره رسانه در راهیان نور و آغاز بکار قرارگاه رسانه‌ای شهید مدافع حرم «رحیم کابلی» که با حضور سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به ویژه فرارسیدن نیمه شعبان، با اشاره به از سرگیری اعزام اردو‌های راهیان نور اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، دفاع مقدس یک گنجینه تمام نشدنی از مجموعه ارزشمند است که باید از این ظرفیت برای ترویج و گسترش فرهنگ و ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی به ویژه در بین نسل جوان استفاده کرد.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا با تاکید بر اینکه استفاده از گنجینه دفاع مقدس نیاز به یک فناوری دارد، افزود: راهیان نور یک فناوری برای استفاده ثروت عظیم دفاع مقدس است و باید تمامی ابزار‌ها و روش‌های نوین برای استخراج این ثروت عظیم به کار گرفته شود.

سخنگوی سپاه کربلا در ادامه از راه اندازی قرارگاه رسانه‌ای شهید مدافع حرم حاج «رحیم کابلی» در راستای انعکاس اخبار بزرگترین عملیات فرهنگی کشور خبر داد و گفت: با توجه به وقفه دو سال در برگزاری اردوی راهیان نور آن هم بخاطر شرایط کرونایی، این قرارگاه با هدف جهاد روایت در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت، در اردوگاه خرمشهر محل استقرار زائران مازندرانی راه اندازی شد.

سرهنگ ابراهیمی گتابی با تصریح بر اینکه قرارگاه رسانه‌ای شهید کابلی با هدف پوشش اخبار راهیان نور فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: این قرارگاه همراه با گروه تلویزیونی سپاه کربلا برای ضبط و پخش برنامه‌های تلویزیونی از مناطق عملیاتی جنوب تشکیل شد.

سخنگوی سپاه کربلا از حضور قریب به ۱۰۱رسانه اعم از مکتوب و مجازی به عنوان بازوان رسانه‌ای این قرارگاه در ایام اعزام کاروان‌های راهیان نور خبر داد و اضافه کرد: این معاونت در نظر دارد از فعالین رسانه‌ای حوزه جهاد و شهادت در قالب جشنواره رسانه در راهیان نور تجلیل به عمل آورد.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا خاطرنشان کرد: تمام تلاش و دغدغه قرارگاه رسانه‌ای شهید کابلی روایت هنرمندانه از راهیان نور در مقابل تهاجمات تبلیغاتی و دیکتاتوری رسانه‌ای دشمن است.

سرهنگ ابراهیمی گتابی در پایان سخنان خود یادآور شد: قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور سپاه کربلا با نام شهید مدافع حرم «رحیم کابلی» در آستانه ولادت باسعادت امام زمان (عج) فعالیت رسانه‌ای باهدف روایت هنرمندانه از بزرگترین عملیات فرهنگی کشور را آغاز کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار