فرمانده انتظامی استان یزد:

رافت اسلامی سرلوحه کار پلیس انقلابی است

سردار «‌بهدانی‌فرد» گفت: ما به عنوان پلیس انقلابی باید رافت اسلامی و مهربانی در برخورد با مردم و به خصوص مسافران را سرلوحه کار قرار دهیم.
کد خبر: ۵۱۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹ - 13March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «عباسعلی بهدانی فرد» فرمانده انتظامی استان یزد در چهارمین جلسه شور عمومی فرماندهی انتظامی استان یزد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، ولادت حضرت علی اکبر (ع) و گرامیداشت هفته جوان اظهار داشت: ماموران پلیس، خدمتگزاران واقعی مردم هستند. باید تلاش کنیم تا با افزایش ارائه خدمات به مردم، سرمایه اجتماعی پلیس را ارتقا دهیم.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه رضایت مردم از پلیس موجب رضایت خداوند متعال هم نیز خواهد شد گفت: در حادثه اخیر طوفان در محور «یزد-نایین» ماموران پلیس به صورت جهادی تمام تلاش خود را برای حفظ جان مردم و مسافران و امداد رسانی به کار بستند.

سردار بهدانی فرد ضمن قدردانی از اقدامات ماموران پلیس راه افزود: در این روز‌ها شاهد قدردانی گسترده مردم از اقدامات پلیس بوده ایم؛ البته که این زحمات نزد خداوند متعال ماجور است.

بهدانی فرد در ادامه معیشت همکاران پلیس و کمک به زندگی بهتر آن‌ها را یکی از مهمترین دغدغه‌های فرماندهان انتظامی بیان و گفت: در استان یزد نیز تمام تلاش خود را برای کمک به وضعیت معیشتی کارکنان پلیس به کار گرفته ایم.

این مقام ارشد پلیس در استان یزد ضمن اشاره به قرار گرفتن در آستانه سال جدید، اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و بررسی‌های به عمل آمده امسال شاهد افزایش حضور مسافران نوروزی در استان یزد خواهیم بود که در این خصوص برنامه ریزی برای خدمت رسانی مناسب به مردم باید صورت پذیرد.

رئیس پلیس استان یزد گفت: ما به عنوان پلیس انقلابی باید رافت اسلامی و مهربانی در برخورد با مردم و به خصوص مسافران را سرلوحه کار قرار دهیم.

سردار بهدانی فرد بر گشت‌زنی‌های هدفمند در ایام نوروز با هدف پیشگیری از سرقت در سطح شهر تاکید کرد و افزود: دشمن در این ایام سعی دارد با اقدامات خود جرایم و آسیب‌های اجتماعی را بالا ببرد که ما باید در این خصوص نیز هوشیار باشیم.

وی در خاتمه یادآور شد: باید با اقدامات به موقع ضمن حفظ و ارتقای امنیت، دشمن را مایوس و رضایت مردم را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار