کمیته‌های مقاومت فلسطین:

ایران هیچگاه جنایات رژیم صهیونیستی را بدون پاسخ نمی‌گذارد

کمیته‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای در واکنش به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مراکز موساد، اعلام کردند: جمهوری اسلامی ایران نشان داد که جنایات صهیونیست‌ها را بی پاسخ نمی‌گذارد.
کد خبر: ۵۱۱۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲ - 14March 2022

ایران هیچگاه جنایات رژیم صهیونیستی را بدون پاسخ نمی‌گذاردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری وفا، کمیته‌های مقاومت فلسطین بیانیه‌ای را در خصوص حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مراکز حساس موساد در اربیل عراق، منتشر کردند.

کمیته‌های مقاومت فلسطین در بیانیه خود ضمن تمجید از عملیات موشکی سپاه پاسداران اعلام کردند: جمهوری اسلامی ایران نشان داد که جنایات صهیونیست‌ها را بی پاسخ نمی‌گذارد.

در ادامه بیانیه کمیته‌های مقاومت فلسطین تصریح شده است: رژیم صهیونیستی رژیمی شکننده و ضعیف است. این کمیته‌ها همچنین تأکید کردند: تنها مقاومت حقیقی می‌تواند در برابر رژیم صهیونیستی بایستد.

شب گذشته نیز المیادین به نقل از منابع آگاه اعلام کرد: برخی رسانه‌ها اینگونه القا کردند که مرکز هدف قرار گرفته در اربیل دومین مرکز اصلی موساد بوده است. این درحالی است که این مرکز، مرکز عملیات اصلی بوده است.

این منابع همچنین به المیادین گفتند: در نتیجه حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مرکز موساد ۴ افسر صهیونیست ازجمله یک زن کشته شدند و ۷ تَن دیگر نیز زخمی شدند. حال ۴ نفر از زخمی‌ها وخیم گزارش شده است.

منابع آگاه در ادامه نیز تأکید کردند: مقری که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدف قرار گرفت، اخیراً مسئول انجام عملیات‌های تجاوزکارانه علیه ایران بوده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار