معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

دوران دفاع مقدس باید به‌درستی به نسل امروز معرفی شود

«هاشمی» گفت: باید جنگ تحمیلی، شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به درستی به نسل امروزی معرفی شوند.
کد خبر: ۵۱۱۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲ - 14March 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «سید جواد هاشمی» معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز در آیین رونمایی از هشت عنوان کتاب دفاع مقدس اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس زوایای بسیاری دارد و باید جنگ تحمیلی، شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به درستی به نسل امروزی معرفی شوند.

وی افزود: یادواره‌های شهدا به ما چندین درس می‌دهند درس اول این است که هشداری است به ما که الان بازماندگان آن نسل هستیم و هشداری است به آنهایی که مسئولیت دارند تا یادمان بماند میز و صندلی و مقام ما به برکت خون شهدا است و فردای قیامت باید در مقابل خون شهدا پاسخگو باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آنهایی که در حوزه ادبیات پایداری قلم می‌زنند رسالت بزرگ‌تری دارند، خاطرنشان کرد: خاطرت عزیزان ما از دوران دفاع مقدس، ارزش‌های ماندگاری هستند و باید از نویسندگان و فعالان حوزه ادبیات دفاع مقدس برای تولید این آثار ادبی حمایت کنیم.

هاشمی ابراز داشت: کسانی که خاطرات و تاریخ شفاهی را به رشته تحریر درمی‌آورند جای تقدیر دارند و ان‌شاءالله که قلم آنها بتواند روان‌تر و شیواتر آن خاطرات زیبا را برای نسل آینده بر روی کاغذ بیاورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها