مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد:

برگزاری دوره‌های آموزشی تاریخ شفاهی دفاع مقدس ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است

«پارسیان‌نژاد» گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی تاریخ شفاهی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و با توانمندسازی نویسندگان این حوزه، می‌توانیم در آینده شاهد خلق آثار بهتر و باکیفیت‌تری باشیم.
کد خبر: ۵۱۱۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱ - 14March 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «رضا پارسیان‌نژاد» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد امروز در آیین رونمایی هشت عنوان کتاب دفاع مقدس، اظهار داشت: با آسیب‌شناسی آثار ادبی و هنری تولیدی در حوزه دفاع مقدس می‌توانیم فرصت‌های متعددی از دل آنها دربیاوریم.

وی افزود: تشکیل یک بانک اطلاعاتی از آثار و سوژه‌های دفاع مقدس می‌تواند به تولید آثاری منجر شود که در آینده ضرورت آنها احساس می‌شود و هنرمندان و نویسندگان ما می‌توانند برای تولید آثار فاخر به سراغ این سوژه‌ها بروند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد ضرورت افزایش توانمندی و مهارت نویسندگان حوزه دفاع مقدس را یادآور شد و خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی تاریخ شفاهی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و با توانمندسازی نویسندگان این حوزه، می‌توانیم در آینده شاهد خلق آثار بهتر و باکیفیت‌تری باشیم.

پارسیان‌نژاد با اشاره به اهمیت مخاطب‌سنجی و توجه به ذائقه مخاطب در تولید آثار دفاع مقدس، گفت: هم‌افزایی و همکاری دستگاه‌های فرهنگی و غیرفرهنگی می‌تواند دست‌مایه تولید آثار فرهنگی و هنری فاخری باشد.

وی به اهمیت فضای مجازی در دنیای امروز اشاره داشت و ابراز داشت: در خصوص فضای مجازی باید بیشتر تلاش کنیم و باید این موضوع را مورد توجه قرار دهیم که امروز تولید محتوا در این عرصه یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار