فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

فعالیت بیش از ۲ هزار مامور نیروی انتظامی در تعطیلات نوروزی

سردار امان‌اللهی گفت: دو هزار و ۳۵۰ مأمور نیروی انتظامی در چهارمحال و بختیاری در ایام نوروز در دو شیفت فعالیت خواهند کرد.
کد خبر: ۵۱۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸ - 14March 2022

فعالیت ۲ هزار و ۳۵۰ مامور نیروی انتظامی در تعطیلات نوروزیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «منوچهر امان‌اللهی» امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و مطبوعات با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: از ابتدای امسال تا کنون در وقوع سرقت با چهار درصد کاهش سرقت رو به رو بوده ایم.

وی با بیان اینکه دستگیری سارقان و انهدام باند‌های سرقت به ترتیب با شش درصد و ۷۶ درصد رشد همراه بوده است، عنوان کرد: در راستای مبارزه با مواد مخدر ۳۴ مورد منزل و اماکن توزیع مواد در چهارمحال و بختیاری پلمپ شده است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به کشف و ضبط بیش از سه هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان، تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون سه هزار و ۶۳۷ نفر در حوزه مواد مخدر دستگیر شده اند.

سردار امان‌اللهی با بیان اینکه کشفیات مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است، افزود: کشفیات کالای قاچاق در استان از ابتدای امسال تا کنون هزار و ۱۹۳ میلیارد ریال بوده ‌که نسبت به سال قبل ۱۳ درصد ارزش ریالی آن افزایش یافته است.

وی ارزش ریالی جرایم اقتصادی کشف شده در استان را هزار و ۲۸۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این مهم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری به برخورد قانونی پلیس با تاکسی‌های شخصی خط شهرکرد به اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: تصادفات در استان ۲۰ درصد افزایش یافته است که بیشترین علت آن بی توجهی به قوانین رانندگی و خطای انسانی است.

سردار امان‌اللهی اضافه کرد: جرایم سایبری در استان با ۳۱ درصد افزایش همراه بوده که بیش از هزار پرونده در این راستا ایجاد شده است.

وی با اشاره به ارائه هزار و ۱۷۳ مورد خدمت مشاوره‌ای و مددکاری، تصریح کرد: این مهم با ۲۰ درصد رشد همراه بوده است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اسباب ‌کشی در تعطیلات نوروزی تنها با اطلاع پاسگاه‌های نیروی انتظامی امکان پذیر است، اضافه کرد: بیش از دو هزار و ۳۵۰ مأمور نیروی انتظامی در ایام نوروز در این استان در دو شیفت فعالیت خواهند کرد.

سردار امان‌اللهی به استقرار ۱۱ ایستگاه پلیس در سراسر چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: تلاش مأموران انتظامی استان برقراری امنیت و ایجاد آسایش برای مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها