مدیرعامل سازمان اتکا:

برنامه اتکا برای رشد ۳ برابری در سال ۱۴۰۱/ خدمات سازمان اتکا هیچگاه متوقف نخواهد شد

اعلمی گفت: در راستای ارائه خدمات به جامعه هدف عملیات ما هیچگاه متوقف نخواهد شد و منتظر مسائل مالی نمی‌مانیم.
کد خبر: ۵۱۱۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵ - 14March 2022

خدمات سازمان اتکا هیچگاه متوقف نخواهد شد/ برنامه اتکا برای رشد ۳ برابری در سال ۱۴۰۱به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مرتضی اعلمی» مدیرعامل سازمان اتکا با اشاره به سفر خود به روسیه و دیدار با تجار این کشور اظهار داشت: در این دیدار‌ها در خصوص مسائل مختلفی بحث و گفت‌وگو شد و در حوزه‌های اقتصادی توافقات خوبی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های سازمان اتکا در دو بخش خدماتی و اقتصادی تقسیم می‌شود، گفت: در حوزه‌های خدماتی با پیگیری‌های صورت گرفته در کمتر سه ماه ۸۷۵ میلیارد تومان ورودی داشته‌ایم؛ در راستای ارائه خدمات به جامعه هدف عملیات ما هیچگاه متوقف نخواهد شد و منتظر مسائل مالی نمی‌مانیم.

اعلمی با ارائه گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته طی ۱۰۰ روز گذشته افزود: در این مدت با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پانزدهم هر ماه یارانه واریز می‌شود؛ همچنین طی تصمیمی که گرفته شد پس از سه سال سبد کالا توزیع شد.

مدیرعامل سازمان اتکا اضافه کرد: از یک میلیون و ۲۰۰ هزار سهمیه بگیر بیش از ۶۰۰ هزار سهمیه در کمتر از ۱۰ روز توزیع شده است و این نشان دهنده این است که باید در این حوزه کار کرد و به جای سه ماه یکبار ماهی یک سبد معیشتی توزیع شود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه اعتبار، دارندگان حکمت کارت در گذشته یک میلیون تومان قدرت خرید داشتند، اما امروز این عدد به دومیلیون تومان رسیده که بار چهار هزار و ۲۰۰ میلیاردی برای ما خواهد داشت.

اعلمی گفت: در حوزه اقتصادی باید کسب و کار‌های سازمان اتکا باید ارتقا پیدا کند و در سال ۱۴۰۱ رشد سه برابری داشته باشیم؛ نیروی انسانی غنی، کارآمد، متخصص و با انگیزه یکی از داشته‌های مهم سازمان اتکا برای رسیدن به رشد است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار