فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد:

همراهی پلیس راهور و نیروی انتظامی خوزستان با کاروان‌های راهیان نور تا نقاط صفر مرزی

سردار صالحی گفت: پلیس راهور و نیروی انتظامی خوزستان از مبادی ورودی استان تا نقطه صفر مرزی کاروان‌های راهیان نور را همراهی می‌کند تا سفری ایمن را در استان داشته باشند.
کد خبر: ۵۱۱۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹ - 14March 2022

همراهی پلیس راهور و نیروی انتظامی خوزستان با کاروان‌های راهیان نور تا نقاط صفر مرزیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «سید محمد صالحی» فرمانده انتظامی خوزستان امروز در نشست خبری ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان اظهار داشت: امسال ۵۹ باند قاچاق کالا شناسایی شده که در این رابطه یک هزار و ۷۲۳ نفر دستگیر و ۸۹۲ دستگاه خودرو در ارتباط با حمل کالای قاچاق توقیف شد.

وی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای  چهارشنبه پایان سال افزود: نیروی انتظامی همه ساله با همکاری دستگاه‌ها برای ایجاد نظم و امنیت در استان تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: جلوگیری از تخریب اموال عمومی و ایجاد امنیت و  نظم در شب چهارشنبه آخر سال از اهداف نیروی انتظامی است که امیدواریم بتوانیم پایان سالی بدون حادثه را داشته باشیم.

سردار صالحی با اشاره به برخورد جدی با مراکز دپو و توزیع کننده مواد محترقه، یادآور شد: پلیس امنیتی اقتصادی خوزستان در راستای پیشگیری از حوادث پایان سال در چند روز گذشته ۱۳۹ هزار و ۴۰۰ عدد انواع مواد محترقه را کشف و ضبط کرد.

فرمانده انتظامی خوزستان متذکر شد: با رانندگانی که در این روز و شب باعث سلب آسایش مردم شوند برخورد قاطع می‌شود و خودروی متخلف نیز تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ توقیف خواهد شد.

وی با پیش‌بینی حضور مسافران نوروزی در خوزستان در ایام نوروز امسال گفت: تمهیداتی در نظر گرفته شده که در قالب طرح «مالک چهار»، نوروزی امن را برای شهروندان و مسافران ایجاد کنیم.

سردار صالحی خبر داد: پلیس راهور و نیروی انتظامی از مبادی ورودی استان تا نقطه صفر مرزی کاروان‌های راهیان نور را همراهی می‌کند تا سفری ایمن را در استان داشته باشند.

فرمانده انتظامی خوزستان همچنین از تقویت گشت‌های پلیس در مراکز خرید و هسته مرکزی شهر گفت و افزود: گشت‌های ۲نفره عوامل انتظامی در ساعات شلوغ، برای پیشگیری از جرایم و حفظ امنیت در سطح شهر درنظر گرفته شده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار