مدیر موسسه روایت سیره شهدا:

فرهنگ جهاد و شهادت قدرت‌آفرین است

حجت‌الاسلام «جوشقانیان» در یادواره ۳۷۵ شهید بخش خلجستان قم گفت: فرهنگ جهاد و شهادت، قدرت‌آفرین و عزت‌بخش است.
کد خبر: ۵۱۱۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴ - 15March 2022

فرهنگ جهاد و شهادت قدرت آفرین و عزت بخش استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «حسین جوشقانیان» مدیر موسسه روایت سیره شهدا طی سخنانی در یادواره ۳۷۵ شهید بخش خلجستان قم اظهار داشت: فرهنگ جهاد و شهادت قدرت‌آفرین و عزت‌آفرین است و مصداق آن حاج قاسم سلیمانی است که به واسطه قدرتی که در جهان اسلام آفرید همه ایشان را دوست دارند.

جوشقانیان با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت هم بازدارنده از بدی‌ها و هم وادارنده به خوبی‌ها است، گفت: در این فرهنگ ۱۳ ساله‌هایی مثل مهرداد‌ها و ۷۰ ساله‌هایی مثل شهید کوچکی‌ها به فرهنگ سیدالشهداء تأسی کردند.

این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه مردم عزیز ما و شهدا و ایثارگران، با پیروی از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، درس‌های عاشورا را زنده کردند، گفت: جایگاه و منزلت خانواده‌های شهدایی که امروز در عصر و زمان ما زندگی می‌کنند، کمتر از خانواده شهدای صدر اسلام نیست.

وی با تأکید بر اینکه شهید زنده است و در عالم برزخ که عالم مثال است اشراف بر دنیا دارد، بیان کرد: این ما هستیم که باید با تأسی از سیره شهدا مثل آن‌ها عمل کنیم.

حجت الاسلام جوشقانیان در ادامه سخنان خود با اشاره به عملیات اخیر نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک باران پایگاه رژیم صهیونیستی در منطقه اربیل عراق، گفت: اقتداری که امروز در عرصه بین المللی فرزندان سبزپوش سپاه ایجاد کردند و اخیراً هم دو پایگاه صهیونیستی را در اربیل عراق زدند، مدیون این شهداست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار