یادواره کارمندان شهید برگزار می‌‏شود

یادواره مهندس شهید غلامعلی نیکخواه،شهید شاخص قشرکارمند و 21هزار شهید کارمند کشور برگزار می‎شود.
کد خبر: ۵۱۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴ - 14August 2015

یادواره کارمندان شهید برگزار می‌‏شود

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، غلامعلی کریمی رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت قمربنیهاشم(ع) با اعلام این خبر به ایسنا- منطقه چهارمحال و بختیاری- اظهارکرد:چهارم شهریورماه سال جاری، همزمان با هفته دولت، شهرستان بروجن میزبان این یادواره است.

 

وی با اشاره به روند انتخاب شهید نیکخواه به عنوان شهید شاخص قشر کارمندی کشور در سال 94، گفت: امسال این سعادت بزرگ نصیب ما شد که متولی و میزبان برگزاری این همایش کشوری در استان چهارمحال و بختیاری باشیم و در حقیقت این ما هستیم که میهمان این شهدای کارمند شدهایم.

 

کریمی گفت:مهندس نیکخواه متولد بروجن بوده و در استان چهارمحال و بختیاری سمت فرماندار شهرستان بروجن را بر عهده داشت.سپس به عنوان معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی مشغول به کار شد و در حین انجام مأموریت پس از معارفه فرماندار تکاب در مسیر بازگشت از تکاب به مهاباد به دست عوامل استکباری گروهک کومله به فیض شهادت نائل آمد.

 

رئیس بسیج کارمندان استان چهارمحال و بختیاری گفت: یادواره این شهید و 21 هزار کارمند شهید کشور و گرامیداشت 471شهید شهرستان بروجن در سالن شهید نیکخواه این شهر با حضور مقامات کشوری و لشگری برگزار خواهد شد.

 

وی رونمایی از کتاب زندگینامه شهید نیکخواه و کتاب شهدای کارمند استان چهارمحال و بختیاری و رونمایی از تمبر یادبود شهدای کارمند را از دیگر برنامههای این مراسم برشمرد.

 

منبع: ایسنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار