فرمانده تیپ انصارالرسول (ص):

راه و آرمان شهدا، مبارزه با استکبار جهانی است

سردار «فیض‌الهی» گفت: راه و آرمان شهدا، مبارزه با استکبار جهانی، ناامنی و ظلم و زور است و ما باید با افتخار راه شهدا را ادامه دهیم.
کد خبر: ۵۱۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲ - 15March 2022

راه و آرمان شهدا، مبارزه با استکبار جهانی، ناامنی و ظلم و زور استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «علی‌احمد فیض‌الهی» فرمانده تیپ تکاور انصارالرسول (ص) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای شهرستان پاوه اظهار داشت: خانواده‌های معظم ایثارگر الگوهای جامعه اسلامی هستند و همه ما وظیفه‌ داریم در راستای پاسداشت خون شهیدان، در خدمت خانواده‌های آنان باشیم.

فرمانده تیپ تکاور انصارالرسول (ص) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم عزیزانشان در راه دفاع از مرز و بوم اسلامی و  با ایستادگی و صبر رسالت خود را به نحو احسن به انجام رسانده و مایه افتخار و پشتیبان خوبی برای نظام هستند.

وی تصریح کرد: راه و آرمان شهدا، مبارزه با استکبار جهانی، ناامنی و ظلم و زور است و ما باید با افتخار راه شهدا را ادامه دهیم.

فرمانده تیپ تکاور انصارالرسول (ص) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: درحال حاضر ما از نعمت انقلاب اسلامی برخوردار هستیم که این امر به برکت جانفشانی شهدا و صبوری خانواده‌های معظم آنان حاصل شده است.

سردار فیض‌الهی گفت: با ایثار و از خودگذشتگی و شهادت‌طلبی از امنیت انقلاب و کشور و مردم پاسداری خواهیم کرد؛ عزت، افتخار، آرامش و امنیت امروز ما مدیون خون شهدای گرانقدر این مرز و بوم است و اگر امروز ما در این جایگاه ایستاده‌ایم به برکت خون شهدای گرانقدر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار