معاون وزیر امور خارجه روسیه:

اوکراین با کمک غرب در حال جذب تروریست از سوریه است

سیرومولوتوف گفت: کی یف با کمک غرب، شبه نظامیانی را از داعش و دیگر سازمان‌های تروریستی در خاورمیانه جذب می‌کند تا از روس‌ها انتقام بگیرد.
کد خبر: ۵۱۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲ - 15March 2022

کی یف با کمک غرب در حال جذب تروریست از سوریه استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از روسیا الیوم، «اولگ سیرومولوتوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه در سخنانی، اظهار داشت: کی یف با کمک غرب، شبه نظامیانی را از داعش و دیگر سازمان‌های تروریستی در خاورمیانه جذب می‌کند تا از روس‌ها انتقام بگیرد.

وی افزود: درگیری‌هایی بین نیرو‌های مسلح روسیه و اعضای جبهه تروریستی النصره و دیگرانی که مورد تحقیر قرار گرفته‌اند و مشتاق هستند با کشتن روس‌ها انتقام شکست خود را بگیرند، روی داده است.

سیرومولوتوف ادامه داد: رژیم کی یف قول می‌دهد که ۱۰ برابر بیشتر به مزدوران خاورمیانه برای اقدامات آن‌ها علیه روسیه بپردازد. بنابراین، سلاح‌های کشتار بی رحمانه به اوکراین وارد می‌شود.

معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: حضور مزدوران غربی در گردان‌های ملی گرای اوکراین نیز مشخص است، زیرا بسیاری از آن‌ها مدت‌ها قبل از شروع عملیات ویژه روسیه در اوکراین حاضر شدند و توانستند نقش خونین خود را در بسیاری از جنایات علیه ساکنان دونباس ایفا کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها