با صدور بیانیه‌ای؛

«نجیب میقاتی» از مشارکت در انتخابات لبنان انصراف داد

نخست وزیر لبنان با صدور بیانیه‌ای رسما انصراف خود از مشارکت در انتخابات پارلمانی این کشور را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۱۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲ - 15March 2022

«نجیب میقاتی» از مشارکت در انتخابات لبنان انصراف دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از لبنان ۲۴، «نجیب میقاتی» نخست وزیر لبنان با صدور بیانیه‌ای رسماً انصراف خود از مشارکت در انتخابات پارلمانی این کشور را اعلام کرد.

نخست وزیر کنونی لبنان در بیانیه خود آورده است که قصدی برای مشارکت در انتخابات پارلمانی پیش روی ندارد. او همچنین عنوان کرد که از تلاش‌های نامزد‌های برگزیده مردم حمایت به عمل می‌آورد.

پیش از این، رئیس حزب القوات اللبنانیه که وابسته به ریاض است مدعی شد که تنها راه حل بحران لبنان متوسل شدن به کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس بویژه عربستان است.

«سمیر جعجع» با بیان این ادعا، افزود که اوضاع لبنان بسیار پیچیده است و بحران اخیر اوکراین هم اوضاع لبنان را پیچیده‌تر کرده است چرا که قیمت بسیاری از کالا‌های مصرفی از جمله نان و سوخت و دیگر مواد معیشتی افزایش پیدا کرده است.

جعجع گفت: همه می‌دانند که علیرغم مذاکرات کنونی با صندوق بین المللی پول امیدی به نتایج آن تا بعد از انتخابات ۱۵ می‌نیست. وی مدعی شد: آیا از الان تا آن موقع مردم لبنان را در دریای درد و رنج که از هر سو به آن‌ها حمله ور شده است، رها کنیم؟ طبیعتاً نه، اما به هیچ وجه روی دولت کنونی حسابی باز نمی‌کنم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار