مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎‌های دفاع مقدس زنجان:

دفاع مقدس حوزه وسیعی برای کار فرهنگی دارد

«موسوی» با اشاره به اینکه در حوزه دفاع مقدس اقدامات فرهنگی زیادی می‌توان انجام داد، گفت: هر چند در سال‌های پس از دفاع مقدس اقدامات زیادی برای ثبت و ترویج دفاع مقدس ولی همچنان کار در این حوزه زیاد است.
کد خبر: ۵۱۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴ - 15March 2022

دفاع مقدس حوزه وسیعی برای کار فرهنگی داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، «سید شمس‌الدین موسوی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎‌های دفاع مقدس زنجان امروز در دیدار با کارکنان اداره‎کل امور کتابخانه‌های عمومی استان زنجان اظهار داشت: حوزه دفاع مقدس حوزه‌ای بسیار وسیع است که می‌توان به آن پرداخت کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس را باید بیان کرد، افزود: ایران در این سال‌ها در مقابل دنیا ایستاد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه دفاع مقدس اقدامات فرهنگی زیادی می‌توان انجام داد، عنوان کرد: هر چند در سال‌های پس از دفاع مقدس اقدامات زیادی برای ثبت و ترویج دفاع مقدس ولی همچنان کار در این حوزه زیاد است.

موسوی با اشاره به اینکه در حوزه ترویج ارزش‌های دفاع مقدس باید با همه مردم و دستگاه‌ها همکاری کنیم، گفت: ظرفیت خوبی در حوزه امور کتابخانه‌ها وجود دارد که مهم‌ترین آن ثبت خاطرات و تولید کتاب است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه در موزه دفاع مقدس زنجان بستر لازم برای فعالیت‌های حوزه کتاب ایجاد شده است، اضافه کرد: زنجان بستر مناسبی برای فعالیت‌های فرهنگی دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرهنگی به ویژه در حوزه دفاع مقدس تحت تاثیر جناح قرار نمی‌گیرد، بیان داشت: همه باید در این حوزه فعالیت کنند.

موسوی با بیان اینکه در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس جوانان فرماندهی عملیات‌ها را بر عهده می‌گیرند، گفت: این جوانان برنامه دشمن برای تصرف ایران را بر هم زدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها