فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان خبر داد؛

برگزاری ضیافت مهدوی توسط بانوان بسیجی در آبادان

سرهنگ احمدی از برگزاری ضیافت مهدوی توسط خواهران بسیجی آبادانی با همکاری هیئت سه‌شنبه‌های مهدوی خبر داد.
کد خبر: ۵۱۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶ - 15March 2022

برگزاری ضیافت مهدوی توسط بانوان بسیجی در آبادانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «شاپور احمدی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان امروز از برگزاری ضیافت مهدوی توسط خواهران بسیجی آبادانی با همکاری هیئت سه شنبه های مهدوی خبر داد.

وی اظهار داشت: انسان گاهی اوقات در عالم دنیا و مادیات گرفتار می شود و اصول و اهداف را فراموش می کند و برنامه ضیافت مهدوی موجب یادآوری هدف های اصلی به انسان می شود.

احمدی افزود: زمانی که اسمی از امام زمان (عج) نباشد سؤالی هم مطرح نمی شود اما وقتی سؤالات مطرح بشود، اسم امام عصر (عج) بیان و بسیاری از ابهامات و پرسش های نسل جوان در این خصوص تبیین می شود پس نیازمند برنامه هایی هستیم که موجب تکرار و تذکر به انسان برای اهمیت دادن به مهدویت می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان ادامه داد: برنامه ضیافت مهدوی برای بار نخست به همت خواهران بسیجی آبادان و با همکاری هیئت سه شنبه های مهدوی برگزار شد که این برنامه شامل موارد مختلفی از جمله مولودی خوانی، برگزاری کلاس احکام و قرآن، سخنرانی مهدوی، برپایی نماز جماعت، سفره های سحر و افطار، اجرای مسابقات برای نونهالان و نوجوانان همراه با اهدای جوایز، غرفه  شهدا، غرفه ی کودکان، دعوت از امدادگر دوران دفاع مقدس جهت روایت خاطرات جنگ، کلاس طب سنتی و بازی های فکری بود.

وی خاطرنشان کرد: برای تحول در جهان و ایجاد انقلاب باید به مثلث تحول توجه شود که یکی از اضلاع آن رهبر معظم انقلاب، ضلع دیگر مردم و ضلع آخر آن تفکر است و اکنون در عالم هستی، رهبری و تفکر وجود دارند پس مردم هستند که تحولات را رقم می زنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار