مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان:

نقش زنان در حوزه دفاع مقدس بارز است

سرهنگ «حبیبی» با اشاره به معرفی رابطین زنان حوزه دفاع مقدس به دستگاه‌ها گفت: تاکنون هر مقدار در حوزه دفاع مقدس کار شده است باید از این به بعد تلاش بیشتری صورت گیرد؛ نقش زنان در حوزه دفاع مقدس بارز است و باید شاهد اثرگذاری در حوزه زنان دفاع مقدس باشیم.
کد خبر: ۵۱۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶ - 15March 2022

نقش زنان در حوزه دفاع مقدس بارز است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان در نشست با رابطین امور زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با قدردانی از کسانی که برای ترویج فرهنگ و معارف دفاع مقدس و گفتمان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند، اظهار داشت: دفاع مقدس متعلق به قشر و نهاد و دستگاه خاصی نیست و همه دستگاه‌ها باید سهم خودشان را در تولیدات دفاع مقدس ادا کنند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه دولت سیزدهم اهتمام جدی در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس دارد، تصریح کرد: در جریان سفر هیئت دولت به گیلان، اعتبارات خوبی در راستای بهره برداری از موزه دفاع مقدس استان تخصیص یافت.

وی از موزه دفاع مقدس به عنوان بهترین و مناسب‌ترین فضا برای حفظ و نگهداری آثار شهدا و رزمندگان یاد کرد و افزود: آثار و دست نوشته‌ها و وصایای شهدا بسیار ارزشمند بوده و باید فضایی را ایجاد کنیم تا جامعه از این گنجینه‌ها بهره ببرد.

حبیبی، هنر را بهترین ابزار برای تبیین و ترویج معارف دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: می‌توانیم با نگاه جذاب و خلاق، نسل جوان و نوجوان را به سمت فرهنگ و معارف دفاع مقدس سوق دهیم.

وی از معرفی رابطین زنان حوزه دفاع مقدس به دستگاه‌ها خبر داد و تاکید کرد: تاکنون هر مقدار در حوزه دفاع مقدس کار شده است باید از این به بعد تلاش بیشتری صورت گیرد، زیرا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی باید ۵۰ سال دیگر هم کار شود تا ابعاد پنهان دفاع مقدس را بیان کنیم؛ نقش زنان در حوزه دفاع مقدس بارز است و باید شاهد اثرگذاری در حوزه زنان دفاع مقدس باشیم.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان، کار برای شهدا را فرهنگی دانست و متذکر شد: مزار شهدا محل رجوع مردم است و باید مزار شهدا را به پایگاهی برای انتقال فرهنگ و معارف دفاع مقدس به نسل‌های آینده تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار