نماینده ولی فقیه در مازندران:

سنگر نمازجمعه را پرصلابت حفظ و نگهداری کنیم

«محمدی لائینی» با بیان اینکه نمازجمعه سنگر انقلاب است و باید پرصلابت باقی بماند، گفت: در مقابل دشمن باید این سنگر را پرصلابت و پرجمعیت و باشکوه حفظ و نگهداری کنیم.
کد خبر: ۵۱۲۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹ - 15March 2022

سنگر نمازجمعه را پرصلابت حفظ و نگهداری کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران شامگاه سه شنبه در دیدار با اعضاء و خادمین ستاد نمازجمعه با بیان اینکه خدمت آئین جهان است، اظهار داشت: تمام جهان در کار خدمت به انسان هستند و باید درس خدمت کردن و خدمت ارائه دادن را از نظام طبیعت بیاموزیم.

وی بل بیان اینکه اخلاق و فطرت می‌طلبد که انسان هم خدمت ارائه نماید، افزود: خدمات یا مادی هستند و یا فوق مادی و معنوی و الهی و آخرتی و فرهنگی؛ خدمات در نمازجمعه قابل مقایسه با خدمات مادی نیست.

محمدی لائینی با بیان اینکه خدمت در نمازجمعه از خدمات بلاعوض است که به حساب خدا می‌نویسد و ارزشمند است، بیان داشت: مصلای ساری در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کند و تولید ماسک و توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری نمایشگاه و مراسم شهدا و امثال اینها از جمله برنامه‌هاست.

امام جمعه ساری ادامه داد: در نمازجمعه فضای الفت و محبت برقرار است و فضای ارتباط انسانی سازنده خواهد بود.

وی نمازجمعه را بهترین عبادتها داست و با تأکید بر حسن خلق با نمازگزاران خاطرنشان کرد: کمک به سالمندان باید به گونه‌ای باشد که از خادمین راضی باشند؛ رضایت نمازگزاران سرمایه است و خداوند به برکت رضایت آنها عنایت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه خادمین هر جمعه به نیت یک شهید خدمت کنند، افزود: نیت به نام همه شهدا باشد و شهدا شفیع و دعاگوی شما خواهند شد و عنایت شهید شامل حال شما خواهد شد.

امام جمعه ساری تصریح کرد: همه ما نگه‌دارنده یک امانت واحد هستیم و باید به یک فیض برسیم و آن برگزاری هرچه باشکوهتر نمازجمعه است.

محمدی لائینی با بیان اینکه تمام خدمات جانبی و مسائل فرهنگی محفوظ است و نمازجمعه مهمتر است، تأکید کرد: نمازجمعه باید باشکوه و پرجمعیت برگزار شود و تبلیغ نمازجمعه فرض و لازم است و باید مبلغ نمازجمعه باشیم و همه را به نمازجمعه تشویق کنیم.

امام جمعه ساری گفت: این سنگر انقلاب باید پرصلابت باقی بماند، دشمنان تلاش دارند این سنگر خالی و خلوت باشد و ما باید در مقابل، این سنگر را پرصلابت و پرجمعیت و باشکوه حفظ و نگهداری کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها