فرماندار یزد:

ایثارگران سهمی بزرگی در آسایش و امنیت جامعه دارند

فرماندار یزد گفت: ایثارگران سهمی بزرگی در آسایش و امنیت کنونی جامعه دارند و توجه و رسیدگی به مسائل آنان از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است.
کد خبر: ۵۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱ - 15August 2015

ایثارگران سهمی بزرگی در آسایش و امنیت جامعه دارند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، فرماندار یزد گفت: ایثارگران سهمی بزرگی در آسایش و امنیت کنونی جامعه دارند و توجه و رسیدگی به مسائل آنان از اولویتهای دولت تدبیر و امید است.

وی تصریح کرد: احترام و تکریم ایثارگران و اهمیت و توجه به هدف هایی که در مسیر ایثارگری انجام شده نشان دهنده این است که فرهنگ ایثار و شهادت و پیشتازان آن که همان شهدا، جانبازان و آزادگان و خانواده های آنها هستند همواره مورد توجه جامعه قرار گرفته اند.

شاکری شمسی، انجام فعالیت های ورزشی را موجب شادابی و ارتقا روحیه جانبازان و ایثارگران و خانواده های آنها و جلوگیری از بروز بسیاری از مسائل و مشکلات ناشی از خانه نشینی آن ها خواند و افزود: توسعه فعالیت های ورزشی جامعه ایثارگران نقش بسیار مهمی در افزایش سلامت جسمی، روحی و نشاط این عزیزان دارد و دستگاههای اجرایی باید تلاش کنند که ایثارگران بتوانند از امکانات ورزشی به نحو مطلوب بهره گیرند.

وی توجه به امر ورزش و توسعه امکانات ورزشی جامعه ایثارگران و خانواده های آنان را لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: سزاوار نیست در حق کسانی که تمام هستی خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند کوتاهی شود.

فرماندار یزد بر مناسب سازی محیط شهری برای دسترسی آسان ایثارگران به اماکن ورزشی  تأکید کرد و گفت: باید شرایط استفاده از امکانات ورزشی را تسهیل کرد تا خانواده های شهدا و ایثارگران بتوانند از امکانات و سالن های ورزشی نحو مطلوب بهره مند شوند.

شاکری شمسی افزود: هیات ورزش های جانبازان و معلولان یزد باید با برگزاری مسابقات مختلف ورزشی ویژه این عزیزان نسبت به شناسایی استعدادهای جدید برای ورزش جانبازان و معلولان اقدام کنند.

وی از ادارات و دستگاههای دولتی خواست، تخفیفات ویژه را برای بهره گیری ایثارگران و جانبازان از امکانات ورزشی موجود لحاظ کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار