مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان منصوب شد

«امیرعلی نیک‌بخش» به‌عنوان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان معرفی شد و از خدمات ارزنده «علی کاظمی» تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۵۱۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴ - 16March 2022

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس در زنجان، مراسم تکریم و معارفه مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان امروز (چهارشنبه) با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد. 
 
در این مراسم، «امیرعلی نیک‌بخش» به‌عنوان مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان معرفی شد و از خدمات ارزنده «علی کاظمی» تجلیل به عمل آمد. 
 
«ابوالفضل رفیعی» معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان در این مراسم اظهار داشت: هر چه داریم از شهداست و مدیون این عزیزان هستیم.
 
معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه تکریم خانواده‌های معظم شهدا باید همواره به شکل مطلوب انجام شود، گفت: خانواده شهدا خط مقدم ایثار و از خودگذشتگی در عرصه‌های مختلف هستند.
 
وی با اشاره به اینکه مسئولیت فرصتی است که بتوانیم خدمتی به جامعه هدف داشته باشیم، اضافه کرد: خوشبختانه در دوره مدیریت قبلی تلاش زیادی در این حوزه شده است.
 
رفیعی گفت: باید از حداکثر ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به ایثارگران استفاده شود و مهم‌ترین وظیفه مورد انتظار تکریم جامعه ایثارگری است.
 
«علی کاظمی»، مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز در این مراسم افزود: بزرگداشت روز شهید و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت جزو اولویت‌های این بنیاد است.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اینکه استان زنجان همواره در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به لحاظ بهره‌مندی از وجود هیأت‌های مذهبی پیشگام بوده است، افزود: کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان نیز در این مسیر اجرا و مورد قبول مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره  به اجرای ۷۰ درصدی قانون ایثارگران در استان گفت: برنامه عملیاتی بنیاد در سال ۱۴۰۱ به نحوی خواهد بود که با اجرای این برنامه بتوان به ارتقاء جامعه ایثارگری کمک کرد.
 
وی با بیان اینکه ۱.۳ دهم جامعه ایثارگری کشور در زنجان هستند که ۳۶۰ خدمت با مشارکت همه دستگاه‌ها به این عزیزان ارائه می‌شود، افزود: سیاست‌های بنیاد اغلب متمرکز و کشوری است و کمتر موضوعی از اعتبارات استانی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها