رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز خبر داد؛

افزایش 6 برابری حضور خودرویی در راهپیمایی 22 بهمن

حجت‌الاسلام «ابراهیمیان» گفت: در شهر کرج، با ثبت حضور 13 تا 15 هزار خودرو در راهپیمایی 22 بهمن، با افزایش 6 برابری حضور خودرویی نسبت به سال گذشته مواجه شدیم.
کد خبر: ۵۱۲۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴ - 16March 2022

افزایش 6 برابری حضور خودرویی در راهپیمایی 22 بهمنبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، حجت‌الاسلام «علیرضا ابراهیمیان» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران فعال در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: دهه فجر امسال، اتفاقات زیبایی در کشور رقم خورد و اقدامات بزرگی انجام شد.

وی مطرح کرد: در شرایط اقتصادی و سیاسی کشور که شاید کسی تصور نمی‌کرد افراد زیادی در مراسم ایام‌الله دهه فجر شرکت کنند، مردم چندین برابر سال‌های گذشته در برنامه‌ها به‌ویژه راهپیمایی 22 بهمن حضور یافتند. در شهر کرج، با ثبت حضور 13 تا 15 هزار خودرو در راهپیمایی، با افزایش 6 برابری حضور خودرویی نسبت به سال گذشته مواجه شدیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز عنوان کرد: اقداماتی در زمینه خلاقیت و نوآوری به کمیته‌ها، ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف محول شد و اقدامات عظیمی در این خصوص صورت گرفت. برخی کمیته‌های تشکیل شده برای مراسم دهه فجر، فعالیت‌های چشمگیری داشتند و در راستای جهاد تبیین اقدامات خوبی را رقم زدند.

حجت‌الاسلام ابراهیمیان با اشاره به اینکه البرز به‌عنوان یکی از استان‌های خوب کشور در برگزاری ایام‌الله دهه فجر معرفی شد، از انتخاب چهارباغ به‌عنوان شهرستان نمونه استان البرز در گرامی داشت دهه فجر خبر داد و افزود: علیرغم دشواری فعالیت در این شهرستان، اقدامات خوبی با همت و تلاش جهادی و شبانه‌روزی فرماندار و امام‌جمعه چهارباغ صورت گرفت.

وی با بیان اینکه محمدشهر نیز با برگزاری حدود 93 برنامه به‌عنوان شهر فعال و نمونه البرز انتخاب شد، از انتخاب کمیته‌های امنیتی، بسیج، نیروهای مسلح، اجرایی، ساماندهی، ارتباطات، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، همیاری و تشکل‌های مردمی، ائمه جماعات، روحانیون، مساجد و کانون‌ها، شهرداری کرج، آموزش‌وپرورش و حوزه هنری به‌عنوان کمیته‌های فعال خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار