شهیدی که خبر شهادتش را به مادرش داد

مادر شهيد علی‌اکبر مسعودی در خاطره‌ای می‌گوید: فرزندم آخرین بار خداحافظی کرد و راهی جبهه شد و مدتی از او بی خبر بودیم. شب در خواب دیدم و خبر شهادتش را بهم داد.
کد خبر: ۵۱۲۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ - 18March 2022

شهیدی که خبر شهادتش را به مادرش دادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، شهيد «علی‌اکبر مسعودی» ششم مهرماه 1342 دیده به جهان گشود علی‌اکبر 7 ساله بود که راهی مدرسه شد دوران ابتدایی را در مدرسه شاپور و راهنمايی را در مدرسه قائم با موفقیت پشت سرگذاشت سال 1361 موفق به اخذ مدرک ديپلم در رشته رياضی شد با شرکت در کنکور سراسری در دانشگاه تهران رشته مکانيک پذیرفته شد، ولی از ادامه تحصیل باز ماند. وی در سال 1362 به خدمت سربازی رفت دوره آموزشی را در سيرجان گذراند و تا يک سال و سه ماه نيز در همانجا خدمت را ادامه داد سپس به اصفهان منتقل شد و بعد از 2 ماه به جبهه سردشت کردستان منتقل شد وی سرانجام 10 بهمن ‌1363 به شهادت رسید.

مادر این شهید بزرگوار در خاطره‌ای می‌گوید: علی اکبر سال 1362 به خدمت سربازی رفت دوره آموزشی را در سیرجان گذراند و پس از یک سال و نیم او را به سردشت کردستان انتقال دادند.

یاد دارم آخرین بار خداحافظی کرد و راهی جبهه شد مدتی از او بی خبر بودیم شب در خواب دیدم، در یک دریای بزرگ در قایقی نشسته است پرچم ایران را در دست گرفته بود (و به نشان پیروزی) تکان می‌داد. خطاب به من گفت: مادر چرا ناراحتی‌... من شهیدم شهید.

سراسیمه از خواب پریدم. چند روز بعد خبر شهادتش را آوردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار