ما مقاوم هستیم/ نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان:

حضور جوانان در راهیان نور نقش مهمی در ارتقا سطح فرهنگ جامعه دارد

حجت الاسلام رستگار گفت: حضور جوانان در صحنه‌های مختلفی‌ که رزمندگان ٨ سال دفاع مقدس در آن حضور داشتند، نقش مهمی در ارتقا سطح فرهنگ جامعه دارد.
کد خبر: ۵۱۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷ - 16March 2022

حضور جوانان در راهیان نور نقش مهمی در ارتقا سطح فرهنگ جامعه داردبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا رستگار» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان امروز در جمع کاروان‌های راهیان نور حاضر در  یادمان فتح المبین با اشاره به اثرگذاری راهیان نور در ارتقا فرهنگی جامعه اظهار داشت: حضور جوانان در صحنه‌های مختلفی‌ که رزمندگان ٨ سال دفاع مقدس در آن حضور داشتند، نقش مهمی در ارتقا سطح فرهنگ جامعه دارد.

 وی با بیان اینکه راهیان نور امسال همچون سال های پیشین برقرار و تاثیرگذار است، افزود: از مردم عزیز می‌خواهیم که برای تجدید بیعت با شهدا در مناطق معنوی و حماسه ساز جنوب حاضر شوند.

حجت الاسلام رستگار گفت: یکی از موضوعات بسیار مهم بحث حرکت فرهنگی راهیان نور است که رهبر معظم انقلاب و خیل مشتاقان معتقدند با تأکید بر حضور بیشتر و ارائه جلوه های ویژه ای از اقدامات این حرکت فرهنگی، جوانان و نوجوانان مشتاق تر می شوند که از مناطق عملیاتی بازدید کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بیان کرد: امروز مفتخریم که ده ها هزار نفر از عطر شهدا و دفاع مقدس سیراب شدند تا هرجایی این نظام نیاز داشته باشد وارد سنگر و دفاع شوند. امروز نیز حضور کاروان های راهیان نور رو به افزایش است و امیدوارم بتوانیم آن نگاهی که رهبر معظم انقلاب به راهیان نور به عنوان سرمایه دارند را حفظ، گسترش و توسعه دهیم.

وی افزود: امیدوارم همه ما این توفیق را داشته باشیم تا یاد و خاطره شهدا و رسالت زینبی کربلا و ارزش های ناب اسلامی را با اقدامات شایسته ای همچون برگزاری راهیان نور به انجام برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار