ما مقاوم هستیم/ رئیس جمهور در جمع راهیان نور:

شلمچه میعادگاه شهدا و محل نزول ملائکه  الهی است

آیت الله رئیسی به قداست و نورانیت منطقه شلمچه اشاره کرد و گفت: این منطقه محل ریختن خون شهدا و نزول ملائکه  الهی است و به همین دلیل بسیار ارزش پیدا کرده است و امیدواریم کاروان‌های راهیان نور با استعانت از شهدا ادامه دهنده راه این عزیزان باشند.
کد خبر: ۵۱۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶ - 17March 2022

شلمچه میعادگاه خون شهدا و محل نزول ملائکه  الهی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، آیت الله «سید ابراهیم رییسی» امروز در جمع کاروان‌های راهیان نور در مرز شلمچه با بیان اینکه شهدای ما همه سرمایه خود را در راه اسلام و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی فدا کردند اظهار داشت: شهدا با مقام متعالی و نورانی خود ناظر بر اعمال ما هستند و پیام آنها در فضای ایران و امت اسلامی طنین افکن است.

وی دین مداری، خدمت به مردم و حفظ ارزشهای الهی و اسلامی و صیانت از نظام اسلامی را پیام شهدا عنوان کرد و افزود: استقلال و دفاع از نظام اسلامی و مقاومت از دیگر پیام‌های آنان است و ما این مسیر نورانی را با افتخار ادامه می دهیم و سستی به خود راه نمی‌دهیم.

آیت الله  رییسی گفت: شهدا، رهبری، بسیج و همه نیروهای مسلح مظهر اقتدار ایران اسلامی هستند و خوزستان  در این راستا نقش برجسته‌ای در اقتدار نظام اسلامی داشته و دارد.

رئیس جمهور یادآور شد: شهدای ما با دفاع جانانه از کشور و ارزش‌های انقلاب اسلامی دین خود را ادا کردند و اکنون نوبت ماست که راه و منش آن ها را ادامه دهیم.

وی با اشاره به قداست و نورانیت منطقه شلمچه بیان داشت: این منطقه محل ریختن خون شهدا و نزول ملائکه  الهی است و به همین دلیل بسیار ارزش پیدا کرده است و امیدواریم کاروان‌های راهیان نور با استعانت از شهدا ادامه دهنده راه این عزیزان باشند.

آیت الله رییسی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند افزود: همه ما مدیون شهدا و خانواده‌های آنها هستیم چرا که چنین فرزندانی را تربیت و در راه خدا فدا کردند.

رییس قوه مجریه با بیان اینکه مردم آبادان و خرمشهر نقش برجسته‌ای در هشت سال دفاع مقدس و صیانت از ارزش‌ها و انقلاب اسلامی داشتند گفت: مشکلات مردم این خطه از میهن اسلامی به صورت ویژه مورد بررسی قرار می‌گیرد تا مسائل و مشکلات معیشتی و اقتصادی آنها برطرف شود.

وی به ذخایر و ظرفیت‌های منحصر به فرد استان خوزستان در بخش‌های صنعت نفت و گاز اشاره کرد و متذکر شد: برای رفع مشکلات و گره گشایی از معضلات استان باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرده و جهش اقتصادی در استان و کشور به وجود آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها