معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز:

شهادت، ثمره و ارمغان زندگی طيب مردان بزرگ است

سرهنگ «موسوی» ضمن تجليل و تکریم جايگاه رفيع شهدا، شهادت را ثمره و ارمغان پاک زيستن و زندگی طيب مردان بزرگ دانست.
کد خبر: ۵۱۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰ - 17March 2022

شهادت، ثمره و ارمغان زندگی طيب مردان بزرگ استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سرهنگ «سید مرتضی موسوی» معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز امروز در دیدار با خانواده شهید «رشید هاشمی»، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را اسوه‌های صبر، مقاومت و ایثار دانست و اظهار داشت: اجر صبر مادران شهدا و خانواده‌های آنان كمتر از شهادت نيست.

وی عنوان کرد: امروز ملت سربلند ايران اسلامی، امنيت و آرامش خود را مديون ايثار و فداکاری‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان ولایت مدار به‌خصوص دلیرمردان عرصه نظم و امنيت و صبر و استقامت خانواده‌های اين عزيزان است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: ايثار و شهادت در راه اسلام و انقلاب عرصه‌ای معنوی و دارای فضيلت و برکت بوده و جان‌فشانی و دليرمردی در اين عرصه مختص بندگان شايسته و دارای لياقت است.

سرهنگ موسوی بیان داشت: اگر صبر و شكيبايی خانواده‌های معظم شهدا نبود، ياد و خاطره شهیدان و عظمت راه آن‌ها از يادها و خاطره‌ها محو می‌شد، لذا وظيفه همه ما اين است كه همواره قدردان زحمات و ایثارگری‌های خانواده‌های شهدا باشيم.

وی ضمن تجليل و تکریم جايگاه رفيع شهدا، شهادت را ثمره و ارمغان پاک زيستن و زندگی طيب مردان بزرگ برشمرد و مطرح کرد: این افتخار تنها نصيب كسانی می‌شود كه پاک زیسته‌اند و در راه خدا پايمردی کرده‌اند. تداوم و پایداری اسلام و انقلاب مرهون جان‌فشانی شهدا بوده و قدرشناسی از جهادگران و ایثارگران در راه خدا و زنده نگه‌داشتن یاد شهیدان، تکلیفی همگانی و امری واجب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار