نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس تأکید کرد؛

نقش مهم سربازان گمنام امام زمان (عج) در صیانت از منافع ملی

«حدادی» گفت: نام‌گذاری نیمه شعبان، به نام روز سربازان گمنام امام زمان (عج)، بیان‌گر نقش و جایگاه مهم آن‌ها در صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی، منافع ملی و تضمین اقتدار و امنیت در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان است.
کد خبر: ۵۱۲۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲ - 17March 2022

نقش مهم سربازان گمنام امام زمان (عج) در صیانت از منافع ملیبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «علی حدادی» نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، فرارسیدن نیمه شعبان و هفته گرامیداشت مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَهِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی هَذِهِ السَّاعَهِ وَ فِی کُلِّ سَاعَهٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا

اکنون در این برهه حساس از زمان، در حالی به نیمه شعبان می‌رسیم که جهان بیش از هر زمان دیگری، در تب انتظار یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) می‌سوزد. روزی او خواهد آمد و جهان را با نور خود پر از عدل و داد می‌کند و تمامی دردهای عالم بشریت را تسکین و درمان می‌بخشد.

نام‌گذاری نیمه شعبان، روز میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) به نام روز سربازان گمنام امام زمان (عج)، در حقیقت بیان‌گر نقش و جایگاه مهم آن‌ها در صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی، منافع ملی و تضمین اقتدار و امنیت در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام است.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و گرامیداشت مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج)، هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را به محضر مقام معظم رهبری و مردم شریف استان البرز و همه سربازان گمنام امام زمان (عج) تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال، تعجیل در فرج آن حضرت و سربلندی همه مسلمین و مستضعفین جهان و عزت بیش‌ازپیش ایران عزیز اسلامی را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار