استاندار البرز:

همه دستگاه‌های استان البرز در جهت کاهش جرائم، همراه نیروی انتظامی باشند

«عبداللهی» گفت: امید است بتوانیم استانی عاری از انواع جرائم و سرشار از نشاط و امید داشته باشیم؛ در این راستا تمامی دستگاه‌ها باید یار و همراه نیروی انتظامی استان البرز باشند.
کد خبر: ۵۱۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰ - 17March 2022

همه دستگاه‌های استان البرز در جهت کاهش جرائم، همراه نیروی انتظامی باشندبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «مجتبی عبداللهی» استاندار البرز امروز در جلسه قرارگاه مقابله با سرقت که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت ولیعصر (عج) و قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی البرز اظهار داشت: گزارش‌ها و عملکردها حکایت از روند رو بهبود شرایط استان دارد.

وی مطرح کرد: امید است با تداوم تلاش‌ها بتوانیم استانی عاری از انواع جرائم و سرشار از نشاط و امید داشته باشیم. به‌طورقطع برای نیل به این هدف بزرگ، مشکلات و کمبودهایی داریم؛ ازاین‌رو تمامی دستگاه‌ها باید یار و همراه نیروی انتظامی استان باشند.

استاندار البرز با بیان اینکه نیروی انتظامی مأموریت‌های متعدد و متنوعی دارد و توان ویژه‌ای برای این امور لازم است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به امکانات و نیروی انسانی بیشتری نیاز دارد تا بتواند مأموریت‌های خود را در مسیر تأمین نظم و امنیت به‌درستی انجام دهد.

عبداللهی با اشاره به اینکه اکنون نیروی انتظامی با ایثار و تلاش مضاعف امور را پیش می‌برد تا نظم و امنیت برقرار باشد، گفت: باید با آگاهی بخشی و اقناع‌سازی بتوانیم در مسیر کاهش جرائم اقدام کنیم. ریش‌سفیدان محله‌ها باید احیا و بزرگان و معتمدان برای ایجاد نظم و آرامش در محله‌ها وارد عمل شوند.

وی بیان داشت: صداوسیما و رسانه‌ها نیز می‌توانند در این راستا آموزش و آگاهی بخشی را در برنامه‌های خود داشته باشند. درخواست رئیس‌جمهور این است که تلاش ویژه‌ای در راستای پیشگیری از تصادفات به‌ویژه تصادفات منجر به فوت داشته باشیم بنابراین این امر را باید با جدیت اجرایی و عملیاتی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار