بیانیه سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس؛

اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون از خودگذشتگی آزادگان و همسرانشان است

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با صدور بیانیه‌ای بیست و ششم مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴ - 15August 2015

اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون از خودگذشتگی آزادگان و همسرانشان است

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس با صدور بیانیهای بیست و ششم مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: روز بیست و ششم مردادماه، سالگرد بازگشت سروقامتان سرافراز و بهار آزادیِ رادمردان و شیرزنان شجاعی است که با تکیه بر ایمان و ارزشهای معنوی، حریت و آزادگی را به نمایش گذاشتند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در عرصه دفاع مقدس همچون سایر عرصههای جهاد و ایثار، در کنار دلاورمردان آزاده، شیرزنان آزاده­ای حماسه آفریدند که برای بقای حریت و قوام استقلال ملت، رنج اسارت را به جان خریدند و همچنان زخم شکنجههای اسارت را بر جسم و روح خود دارند.

برای بانوان آزاده نستوه، بسی مایه مباهات است که مقام معظم رهبری خاطرات آنها را با احساس دوگانهی اندوه و افتخار و از پشت پردهی اشک، میخوانند و بر صبر و همت و پاکی و صفا، و هنرمندی اسوه صبر و آزادگی در مجسّم کردن زیبائیها و زشتیها و رنجها و شادیها آفرین میگویند. و نگارش در باب این موضوع مهم ایران اسلامی را گنجینهی یادها و خاطرههای مجاهدان و آزادگان دانسته و ذخیرهی عظیم و ارزشمندی معرفی میفرمایند که تاریخ را پربار و درسها و آموختنیها را پرشمار میکند.

این سازمان در تحقق منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری اهتمام جدی بر آن دارد تا با مستندسازی، تدوین و سپردن این رویدادهای ارزشمند و بی بدیل تاریخی به ظرف و قالب هنر، مأموریت خطیر خود را به انجام رساند.

بیانیه سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس همچنین اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون ایستادگی و از خودگذشتگی آزادگان غیور و همسرانشان میداند که در غیاب همسر در کنار نقش مادری، نقش پدری را نیز بدرستی برای فرزندان خود ایفا نمودند و تا بعد از آزادی همسرانشان بر عهدشان وفادار ماندند و با همراهی خود التیام بخش جراحتهای روحی و جسمی آنان شدند.

سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس در پایان این بیانیه، ضمن ارج نهادن به ایثار و جایگاه رفیع و قابل احترام آزادگان، یاد و خاطره شهدای مظلوم آزاده را گرامی میدارد و بر ضرورت قدردانی از مجاهدتها و رشادتهای این عزیزان و تکریم خانوادههای مکرمشان، تاکید دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها