امام جمعه پاتاوه:

خون‌های به ناحق ریخته شده موجب نابودی و زوال آل‌سعود می‌شود

حجت‌الاسلام «سیادت» درخصوص جنایت رژیم آل سعود در اعدام ۸۱ انسان بی‌گناه، گفت: خون‌های به ناحق ریخته شده موجب نابودی و زوال آل‌سعود خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۲۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳ - 18March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید رحمت‌الله سیادت» امام جمعه پاتاوه امروز در خطبه‌های نماز جمعه پیامدهای حمله ایران به مقر موساد در اربیل عراق که بازتاب جهانی داشته است را یادآور شد و اظهار داشت: این یورش موشکی در پاسخ به عملیاتی بود که اخیرا توسط رژیم صهیونیستی علیه ایران انجام شد و نشان داد که قدرت موشکی ایران بزرگ‌ترین خطر نظامی برای آمریکا واسرائیل است.

وی با بیان اینکه توان تکنولوژی ایران اجازه نخواهد داد که دشمن کنار گوش ما لانه کنند و امنیت ملی ما دچار خدشه شود، افزود: شناسایی دقیق مراکز راهبردی دشمن برای عملیات سخت مجازات و انتقام‌گیری، از دیگر پیام‌های حمله موشکی سپاه به پایگاه‌های موساد در اربیل است و به حول و قوه الهی نابودی همه‌جانبه اسرائیل و آمریکا قطعی خواهد بود.

امام جمعه پاتاوه گفت: شیعیان عربستان، که بین ۱۵ تا ۲۵ درصد جمعیت آن کشور را تشکیل می‌‌دهند طی هشت دهه با خفقان و محدودیت‌های متعدد و فراوانی مواجه بوده‌اند لذا مدعیان حقوق بشر آمریکایی سکوت کرده و بیشتر از همه از گاوه شیرده، از آل سعود حمایت می‌کنند.

سیادت به بزرگ‌ترین اعدام دست‌جمعی نیم قرن اخیر عربستان در به شهادت رساندن ۸۱ نفر از جمله چندین جوان شیعه به جرم واهی فعالیت‌های تروریستی، تأکید کرد: این خون‌های به ناحق ریخته باعث نابودی و زوال آل‌سعود خواهد شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها