مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

امروز وظیفه خطیر همه ما حفظ آرما‌ن‌های انقلاب و شهدا است

سردار «باباخانی» گفت: امروز وظیفه خطیر همه ما حفظ آرمان‌های انقلاب و شهدا است و شهدا با نثار جان خود در برابر دشمنان میهن اسلامی ایستادند و اقتدار و آرامش جامعه امروز مرهون رشادت‌های آنها است.
کد خبر: ۵۱۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱ - 19March 2022

امروز وظیفه خطیر همه ما حفظ آرمان های انقلاب و شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ‌ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های استان کرمانشاه در جلسه اندیشه‌ورز برنامه‌های سالیانه این اداره‌کل که با حضور کارکنان برگزار شد، ضمن تبریک نیمه شعبان سالروز ولادت امام زمان (عج)‌، اظهار داشت: اولین وظیفه منتظران در زمان غیبت این است که در این زمان مواظب دین خود باشند.

وی رهنمود‌های امام خمینی (ره) و جانفشانی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را مهمترین عامل ناکامی دشمنان ایران اسلامی برشمرد و افزود: امروز وظیفه خطیر همه ما حفظ آرمان های انقلاب و شهدا است و شهدا با نثار جان خود در برابر دشمنان میهن اسلامی ایستادند و اقتدار و آرامش جامعه امروز مرهون رشادت‌های آنها است.

سردار باباخانی گفت: رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس، تجلی‌های واقعی ایثارگری، مجاهدت و جان‌فشانی در جامعه هستند، بنابراین باید به آنها افتخار کرده و دنباله‌رو رفتار و منش آنان بود و این عزیزان در طول این دوران، صحنه همدلی، وحدت و همراهی مردم با نظام و آرمان‌های انقلاب را به وجود آوردند و ما نیز وظیفه داریم به نحو احسن زحمات و تلاش‌های آنان را به صورت مکتوب،آثار نوشتاری، تصویری و... جامعه انتقال دهیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان و در راس آنان آمریکا و اسرائیل همواره در صدد تضعیف نظام اسلامی بوده‌اند، یادآور شد: دشمنان ایران اسلامی دیروز با جنگ نظامی و امروز با محاصره اقتصادی و تحریم خواستند به گونه‌ای جمهوری اسلامی را شکست بدهند، اما به لطف خداوند، برکت خون شهدا و با رهبری حکیمانه‌ رهبر فرزانه انقلاب توطئه‌ آنان نفش بر آب شده و هیچ گاه موفق نشده‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌کرمانشاه حمله موشکی سپاه پاسداران به مرکز جاسوسی و شرارت رژیم صهیونیستی در اربیل عراق اشاره کرد و گفت: این اقدام مقتدرانه سپاه که دقیقاً رأس ساعت یک و ۲۰ دقیقه (ساعت شهادت سردار ‌ ‌قاسم سلیمانی) انجام شد بار دیگر ثابت کرد که قدرت موشکی ایران بزرگترین خطر نظامی برای آمریکا و اسرائیل است و این حمله نشان داد که تمرکز و اصرار غربی‌ها بر برنامه موشکی ایران به‌ چه علت بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار