فردا؛

گرامیداشت "علی فریدونی" از عکاسان دفاع مقدس برگزار می‌شود

گرامیداشت "علی فریدونی" از عکاسان دوران دفاع مقدس فردا(یکشنبه) در سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴ - 15August 2015

گرامیداشت

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، "قاسم هوشمند" مسئول امور رسانهای سازمان هنری رسانهای اوج گفت: چهارمین "عصر هنر انقلاب" ویژه پاسداشت عکاس دفاع مقدس "علی فریدونی" یکشنبه 25 مرداد برگزار میشود.

وی ادامه داد: در حاشیه این مراسم که از ساعت 17 در نخلستان سازمان هنری رسانهای اوج برگزار خواهد شد، کتاب این هنرمند با عنوان "عکاسان جنگ؛ علی فریدونی" با تخفیف ویژه عرضه میشود و فریدونی آن را برای علاقهمندان امضا خواهد کرد.

به گفته هوشمند این کتاب، دومین جلد از مجموعه "عکاسان جنگ" است که نشر انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در اردیبهشت 1394 به چاپ رساند.

"عکاسان جنگ؛ علی فریدونی" در دو قطع 24×21 و 13×11 سانتی­متر در 248 صفحه با 156 قطعه عکس از جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در سالهای 1359 تا 1367 منتشر شده است. برخی از عکسهای شناخته شده فریدونی در عرصه خبری نیز در کنار متنهای محسن راستانی و سیفاله صمدیان در این کتاب به چاپ رسیده است.

مسئول امور رسانهای سازمان هنری رسانهای اوج درباره میهمانان این برنامه توضیح داد: مراسم پاسداشت علی فریدونی با حضور محسن راستانی، عباس میرهاشمی، حسین حیدری، مرتضی سرهنگی، حسین چنانی، سعید صادقی، فرهاد سلیمانی، مجتبی کوچکی، محمود جوانبخت، یوسف قوجق، مازیار بیژنی، محمد رضا اصلانی و محمدعلی گودینی و تورج کلانتری برپا میشود.

علی فریدونی دارای مدرک درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و از عکاسان فعال و نامدار عکاسی خبری و جنگ تحمیلی در ایران است که تاکنون چندین نمایشگاه انفرادی از عکسهایش را در ایران به نمایش گذاشته است.
 
نخلستان سازمان هنری رسانهای اوج، در تهران، خیابان طالقانی، خیابان برادران مظفر شمالی، شماره 98 واقع است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار