با انتقاد از درج نام أنصارالله در لیست سیاه؛

البخیتی: اتحادیه اروپا انحطاط اخلاقی خود را به نمایش گذاشت

عضو دفتر سیاسی جنبش «أنصارالله» یمن با اشاره به اقدام اتحادیه اروپا در درج نام این گروه در لیست سیاه، گفت: اتحادیه اروپا با این اقدام انحطاط اخلاقی خود را به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۵۱۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱ - 19March 2022

البخیتی: اتحادیه اروپا انحطاط اخلاقی خود را به نمایش گذاشتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش «أنصارالله» یمن سخنانی را در خصوص اقدام اخیر اتحادیه اروپا در درج نام گروه مذکور در لیست سیاه، مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، عضو دفتر سیاسی جنبش أنصارالله ضمن محکوم کردن اقدام اتحادیه اروپا در درج نام انصارالله در لیست سیاه، گفت: اتحادیه اروپا با این اقدام انحطاط اخلاقی خود را به نمایش گذاشت.

این مقام یمنی افزود: تصمیم درج نام انصارالله در لیست سیاه درحالی اتخاذ شد که انتظار می‌رفت پس از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا شرایط برای تصحیح مسیر اخلاقیِ سیاست‌های این اتحادیه فراهم شده باشد.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله در ادامه سخنانش در همین زمینه، اظهار داشت: به هر حال، آنچه که واضح به نظر می‌رسد، این است که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنان به اقدامات خود در حفاظت و حراست از تمامیت ارضی کشورشان ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار